configuratiescherm

R.S.G. Kuppers

configuratiescherm
Hallo,
Zelfde probleem na installatie van het BetaSevice pack 1 van Vista. Was in
het snelmenu ook een aantal pictogrammen van m'n virusscanner en adwatch
kwijt. Heb daarna een Systeemherstel gedaan en mijn virusprogramma en
adwatch gedeinstalleerd en geinstalleerd en alles werkt gelukkig weer als
vanouds.
Oorzaak nog steeds niet kunnen achterhalen.

Wim Hekken ;-)

Re: configuratiescherm
R.S.G. Kuppers schreef:
> [...]
> werkt gelukkig weer als vanouds.
> Oorzaak nog steeds niet kunnen achterhalen.

Dat is het risico van het installeren van een beta versie van een
programma. Je wordt dan getrakteerd op onverwachte problemen.
--

Wim Hekken ;-)
Happy Life

Re: configuratiescherm
R.S.G. Kuppers schreef in deze groep op 30-9-2007 11:53:
> [...]
> werkt gelukkig weer als vanouds.
> Oorzaak nog steeds niet kunnen achterhalen.

Het installeren van Beta's kan altijd problemen geven het is dus altijd
op eigen risico. :-)

Happy Life gkbnews at xs4all dot nl

Tja... (uiteraard voor aanpassing vatbaar)
Guy Willems

Re: configuratiescherm
Mijn versie is nochtans geen beta versie. Vista Home premium. Het is wel een
OEM versie maar dat zou toch geen verschil mogen maken.

Vista staat volgens mij gewoon nog steeds in zijn kinderschoenen.

"Wim Hekken ;-)" wrote:

> Dat is het risico van het installeren van een beta versie van een
> programma. Je wordt dan getrakteerd op onverwachte problemen.
> --
>
> Wim Hekken ;-)

Wim Hekken ;-)

Re: configuratiescherm
Guy Willems schreef:

> [...]

> OEM versie maar dat zou toch geen verschil mogen maken.
>
> Vista staat volgens mij gewoon nog steeds in zijn kinderschoenen.

De Vista SP1 is in beta status!
Maar software is te vergelijken met bananen. Het moet bij de klant
rijpen :-) Vista zelf is geelgroen. Vista SP1 is donkergroen.
--

Wim Hekken ;-)