e-mails

Ad jansen

e-mails
we hebben 2 computers en die zitten op een netwerk. nu is de bedoeling dat
we op alle twee de pc de zelfde e-mails kunnen ontvangen, op de een pc zit
windows vista met (windows mail) en de andere windows xp met (microsoft
outlook) is dat mogelijk? ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt mij
niet ,wie kan mij helpen groetjes Alice.
Mamamegs

Re: e-mails
Ad jansen used his keyboard to write :
> [...]
> andere windows xp met (microsoft outlook) is dat mogelijk? ik heb al
> van alles geprobeerd maar het lukt mij niet ,wie kan mij helpen

Instellen dat berichten op de server moeten blijven staan, anders gaan
ze naar de eerste die de mail ophaalt.

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

Ad jansen

Re: e-mails

"Mamamegs" wrote:

> Ad jansen used his keyboard to write :

> Instellen dat berichten op de server moeten blijven staan, anders gaan
> ze naar de eerste die de mail ophaalt.

> Problemen met Windows Vista?
> Kijk eens op www.vistabits.nl
>
> Windows Vista Problems?
> www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm
>

>je hebt gelijk, wie eerst het mail programma open doet ontvangd de mails. mijn server is UPC maar ik kan niet vinden, waar ik dat in kan stellen,ik ben maar een leek, gr.Alice

Mamamegs

Re: e-mails
Ad jansen expressed precisely :

In Windows Mail ga je naar Extra -> Accounts -> tabblad Geavanceerd ->
onderin (ik heb een engelse versie) Leave a copy of messages on server.
Je kunt nu ook instellen hoeveel dagen ze erop moeten blijven staan.
Als ik het me goed herinner werkt het hetzelfde in Outlook Express.

"Mamamegs" wrote:

> [...]

> www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm
>
> ik heb een nederlandse versie, en als ik naar extra , accounts ga heb ik geen tabbladen

daar kan ik alleen een nieuwe accounts aanmaken.
Gr Alice

Re: e-mails
Ad jansen schreef op 29-9-2007 22:21:

> ik heb een nederlandse versie, en als ik naar extra , accounts ga heb ik geen tabbladen
> daar kan ik alleen een nieuwe accounts aanmaken.
> Gr Alice

extra - accounts - klik op je e-mail account , dan knop Eigenschappen -
tabblad Accounts

En in MS Outlook en Outlook Express is het vrijwel of precies hetzelfde.

> [...]

> Gr Alice

extra - accounts - klik op je e-mail account , dan knop Eigenschappen -
tabblad Geavanceerd <<<<<<< (accounts was een typo)

Mamamegs

Re: e-mails
Ad jansen laid this down on his screen :
> ik heb een nederlandse versie, en als ik naar extra , accounts ga
> heb ik geen tabbladen
> daar kan ik alleen een nieuwe accounts aanmaken.
> Gr Alice

Extra -> Accounts -> klik op je account onder Mail en dan klik je aan
de rechterkant op Eigenschappen.

"Mamamegs" wrote:

> Ad jansen laid this down on his screen :

> Extra -> Accounts -> klik op je account onder Mail en dan klik je aan
> de rechterkant op Eigenschappen.

> Problemen met Windows Vista?
> Kijk eens op www.vistabits.nl
>
> Windows Vista Problems?
> www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm
>

> ik denk dat het probleem opgelost is, ik wil jullie beiden heel erg bedanken voor alle moeite en tijd die jullie aan mij besteed hebben, let niet op mijn schrijf fouten, ben opgegroeid in Brasilie, en schrijf niet foutloos.

Groetjes Alice
Ad jansen

Re: e-mails