Nieuwe harde schijf

Jake

Nieuwe harde schijf
Ik gebruik Vista Business OEM version. Omdat mijn harde schijf veel lawaai
produceerde (WD Raptor 36 GB) heb ik deze vervangen door een andere schijf
van het zelfde merk en dezelfde capaciteit. Daarna vanaf een externe HD met
behulp van Acronis Vista teruggezet op deze nieuwe schijf. Nu blijkt dat ik
Vista opnieuw moet activeren, wat met de Key van de oorspronkelijke
installatie niet lukt. Is dit op te lossen of moet ik nu weer een nieuwe
Vista aanschaffen.
Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat zulk een routine vervanging van
hardware met precies dezelfde specificaties dit noodzakelijk zou maken.

Mamamegs

Re: Nieuwe harde schijf
Jake pretended :
> [...]
> Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat zulk een routine vervanging van
> hardware met precies dezelfde specificaties dit noodzakelijk zou

Even contact opnemen met MS via het nummer uit het aktivatiescherm.
Moet geen probleem zijn, je kunt gewoon aktiveren.

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

Jmig

Re: Nieuwe harde schijf
Eerst weer Vista activeren met jouw oorspronkelike Key => dat gaat niet
lukken => dan verschijnt er een venster waarop een 0800 telefoonnummer
staat. Als je dit belt dan moet je een aktiveringsprogramma doorlopen (dat
waarschijnlijk ook niet lukt). Daarna word je verbonden met een echt mens en
als je uitlegt wat het probleem is, zal deze een aktiveringskey verschaffen
die werkt.
Succes, groet Jean