Windows mail Spellingscontrole nederlands

Hemun

Windows mail Spellingscontrole nederlands
De spellingscontrole van windows mail bevat bij mij 4 talen n.l. Frans,
Engels, Duits en Spaans. Ik zou graag de spellingscontroler in voor de
Nederlandse taal hebben. is die er en hoe kan ik die installeren??

Re: Windows mail Spellingscontrole nederlands
Hemun schreef op 29-9-2007 12:21:
> De spellingscontrole van windows mail bevat bij mij 4 talen n.l. Frans,
> Engels, Duits en Spaans. Ik zou graag de spellingscontroler in voor de
> Nederlandse taal hebben. is die er en hoe kan ik die installeren??

Lees maar:
http://blogs.microsoft.nl/tonykrijne.../08/11650.aspx

ikke

Re: Windows mail Spellingscontrole nederlands
ik ben zo vrij, ik tik mijn berichtje in word, als alles goed is dan crtl-a
vervolgt door ctrl-c naar het mail venster en dan ctrl-v.
Als laatste op verzenden drukken.

ikke schreef op 29-9-2007 14:39:
> ik ben zo vrij, ik tik mijn berichtje in word, als alles goed is dan
> crtl-a vervolgt door ctrl-c naar het mail venster en dan ctrl-v.

En dan denk je dat de spelfouten er uit zijn? crtl-a vervolgD door :-(

ikke

Re: Windows mail Spellingscontrole nederlands
nee, maar wel een hoop.

> En dan denk je dat de spelfouten er uit zijn? crtl-a vervolgD door :-(

aapje63

Re: Windows mail Spellingscontrole nederlands

Maar wees eerlijk iKKe, Windows laat ons qua spelling met vista wel stikken,
toch?

Het is toch eigenlijk heel erg vreemd, dat neem mijzelf ff, vroeger veel
illegaal windows en office, nu op een gegeven moment alles llegaal, Windows
Vista en Office studenten versie,(andere versie is onbetaalbaar) op de laptop.

Ik heb een probleem, door zware medicatie is er (ff wat kort door de bocht
uitgelegd) een stuk van mijn hersenen niet meer goed, en een ding hiervan is
de Nederlandse taal, ik maak ben eerlijk bij een brief veel taalfouten, dit
kon ik behoorlijk beperken door de spellings controle van outlook, deze nam
de spellingscontrole van office over.
Dus eigenlijk als ik eerlijk denk ja dan vind ik dat Windows de mensen
dupeerd, ik koopt toch een Nederlandse Vista, en een Nederlandse Office 2007
dus ja ben legaal bezig, en Windows beloond de mensen zo, geen Nederlandse
spellingscontrole in Nederlands, door oorzaken van software afspraken en
belangens van sommige bedrijven, Office is ook van Microsoft, dus wat is hier
het probleem, zou je zeggen, toch....
Toch eigenlijk te gek, in 2008 komt de spellings controle voor windows
mail....
als je dit eenmaal hebt komt bijna de nieuwe windows al uit, het schijnt zo
te zijn dan vista niet heel veel jaren de nieuwste blijft.

http://www.webwereld.nl/articles/473...ar-klaar-.html

gr aapje63

"ikke" wrote:

> nee, maar wel een hoop.
>

> "karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

Wim Meijdam

Re: Windows mail Spellingscontrole nederlands
Als je Office 2007 heb gebruik dan Otlook 2007 die heeft een Nederlandse
spellings controlle !!