Back up Vista uitschakelen

Arnold

Back up Vista uitschakelen
Sinds kort gebruik ik Norton 360 met daarin de automatische back-up functie.
Echter, Windows Vista blijft regelmatig aangeven dat het maken van een
back-up met Windows mislukt is. Omdat het met Norton perfect werkt wil ik de
back-up functie in Windows Vista uitschakelen.
Kan iemand mij zeggen hoe dat moet?
Michel

Re: Back up Vista uitschakelen
"Arnold" <Arnold@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> de
> back-up functie in Windows Vista uitschakelen.

Via configuratiescherm>back-upcentrum>instellingen wijzigen>uitschakelen.

Misschien slaakt Vista wel een kreet en krijg je een tekstballon of tien om
je oren maar je back-up is tenminste uitgeschakeld.

--
Michel

Arnold

Re: Back up Vista uitschakelen
Beste Michel,

Bedankt voor jouw reactie. Helaas kan ik daar geen enekele mogelijkheid
vinden om de back-up functie uit te schakelen. Ik heb alleen de keuzes 'Back
up van bestanden maken' en 'Bestanden terugzetten'.
Enig idee?

Groet,

Arnold

"Michel" wrote:

> [...]

> Misschien slaakt Vista wel een kreet en krijg je een tekstballon of tien om
> je oren maar je back-up is tenminste uitgeschakeld.

Huib

Re: Back up Vista uitschakelen
Hallo,
Eventjes goed kijken, onderaan rechts is het te zien.

PS: ik vind het back-up systeem van Vista goed en zie geen enkele reden om
iets anders te nemen.

Groeten
Huib

> [...]
> 'Back
> up van bestanden maken' en 'Bestanden terugzetten'.

Arnold

Re: Back up Vista uitschakelen
Beste Huib,

Bedoel je rechts onder in de taakbalk of rechts onder in een van de geopende
schermpjes die Michiel omschreef? Op beide plaatsen zie ik helaas géén
mogelijkheid om het uit te schakelen.

Groetjes,
Arnold

"Huib" wrote:

> [...]
> Eventjes goed kijken, onderaan rechts is het te zien.
>
> PS: ik vind het back-up systeem van Vista goed en zie geen enkele reden om

Huib

Re: Back up Vista uitschakelen
hallo,
Dan hebt u een andere versie???
Ik kan maar herhalen wat Michel schreef:
configuratiescherm/back-upcentrum / instellingen wijzigen / en onderaan
rechts van het dialooogventster staat er uitschakelen of inschakelen

sorry meer kunnen we niet doen.
Groeten en succes

> [...]
> geopende
> schermpjes die Michiel omschreef? Op beide plaatsen zie ik helaas géén

Arnold

Re: Back up Vista uitschakelen
Beste Huib,

Ik gebruik Vista Home basic.
Rest mij dus de ballon maar weg te klikken wanneer die opkomt.
Ondanks dat, toch bedankt voor de inzet. Het is zeer gewaardeerd!

Met vriendelijke groet,
Arnold