explorer stopped working

Planet Nova

explorer stopped working
LS
telkens wanneer ik explorer opstart (maakt niet uit of ik dat via startmenu
of via windows+E doe) dan komt binnen enkele seconden een popup te
voorschijn met Űxplorer stopped working" en vervolgens "windows is
restarting"
Op het buroblad gaan en komen dan de icoontjes.

Documenten zijn enkel nog op te starten via Word. Fotootjes enkel via een
fotoprogramma.

Hoe is dit probleem te verhelpen. Oplossing via herstelpunt optie heeft ook
niet geholpen.
Hoe krijg ik explorer weer geherinstalleerd?

alvast bedankt
Cor

Hans Schuts

Re: explorer stopped working
Op Fri, 28 Sep 2007 21:15:06 +0200, "Planet Nova"
<cschip@worldonline.nl> schreef:

> [...]
>niet geholpen.
>Hoe krijg ik explorer weer geherinstalleerd?

Als ik jou was, zou ik Vista maar helemaal opnieuw installeren.
Blijkbaar is de huidige installatie volkomen verknoeid door malware.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
ikke

Re: explorer stopped working
Orginele cd erin, opstarten vanaf cd. Kies herstel.

Op Sat, 29 Sep 2007 11:24:52 +0200, "ikke" <brooddeeg@hotmail.com>
schreef:

>Orginele cd erin, opstarten vanaf cd. Kies herstel.

oftwel, slik een asprootje en je bent verlost van al je kwalen. Als je
het hele probleem van OP even leest, zie je wel dat er wel wat meer
aan de hand is dan het niet goed meer werken van Explorer. Als jouw
oplossing zou werken, zou de actie van OP, het kiezen van een
herstelpunt, ook wel hebben geholpen.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
ikke

Re: explorer stopped working
Bij mij niet. Heb zelf een paar keer de gekste dingen meegemaakt en dan is
de herstelfunctie van de cd voldoende. Ik vermoed dat deze functie bepaalde
drivers en dll bestanden in de oude functie terugzet. Maar goed, probeer
maar eens voordatje alles opnieuw er op gaat zetten.