onvoldoende geheugen om bewerking te voltooien ?

Bontje

onvoldoende geheugen om bewerking te voltooien ?
Hallo,

sinds een week krijg ik de fout "Er is onvoldoende geheugen om de bewerking
te voltooien.". Deze krijg ik als ik een map met data probeer te kopiëren.
Meestal krijg ik de fout op dezelfde map, maar niet altijd. De map is in
totaal zo'n gb groot. Na een tijdje kopiëren krijg ik de fout, het kopiëren
zelf gaat ook zo vlug niet. De doelbestemming is eender, lokaal of op externe
schijf maakt geen verschil. Ik vind het raar dat er geen geheugen genoeg zou
zijn; het is een nieuwe pc met gb ram in. Ik heb ook het KB38979
geïnstalleerd, dit is een fix om de performantie te verbeteren, niet echt
merkbaar dus :-s. Kent iemand dit probleem of de oplossing?

Mvg

Bontje
Bontje

RE: onvoldoende geheugen om bewerking te voltooien ?
hallo ik denk dat ik de oplossing heb gevonden via kb942435 via een
vermelding op vistabits.nl. Dank dan maar aan vistabits, deze zit in mijn
favorieten :-)

"Bontje" wrote:

> [...]
> geïnstalleerd, dit is een fix om de performantie te verbeteren, niet echt
> merkbaar dus :-s. Kent iemand dit probleem of de oplossing?

Mamamegs

After serious thinking Bontje wrote :
> hallo ik denk dat ik de oplossing heb gevonden via kb942435 via een
> vermelding op vistabits.nl. Dank dan maar aan vistabits, deze zit in
> mijn favorieten :-)

Waarvoor dank! l-)
De site is sneller met hulp dan ikzelf! lol

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

~PCfreak~

Re: onvoldoende geheugen om bewerking te voltooien ?
Op Thu, 27 Sep 2007 20:45:31 +0200, schreef Mamamegs
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> het volgende.

>Waarvoor dank! l-)
>De site is sneller met hulp dan ikzelf! lol

Het is je bij deze dan ook niet meer toegestaan om je keyboard te
verlaten, hooguit voor een korte pitstop in het kleinste kamertje ;-)

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Mamamegs

Re: onvoldoende geheugen om bewerking te voltooien ?
~PCfreak~ formulated on donderdag :
> [...]

> Het is je bij deze dan ook niet meer toegestaan om je keyboard te
> verlaten, hooguit voor een korte pitstop in het kleinste kamertje ;-)

lol

Zullen mijn kindjes leuk vinden! ;-)