groep contactpersonen

p@uline

groep contactpersonen
hoi allemaal,

hoe krijg ik ook al weer een groep contactpersonen gemaakt,
ik heb er staan in mijn contactpersonen, nu wil ik een nieuwe groep aanmaken
en ik weet niet meer hoe ................

alvast bedankt
plien

Re: groep contactpersonen
p@uline schreef op 26-9-2007 19:40:
> [...]
> ik heb er staan in mijn contactpersonen, nu wil ik een nieuwe groep
> aanmaken en ik weet niet meer hoe ................

Die optie hoort te staan in de (donkerblauwe) werkbalk van Windows
Contactpersonen.
Als die optie weg is, probeer dit dan:
Start - Windows Contactpersonen . Klik nu rechts in een leeg deel en
kies 'Deze map aanpassen' , dan tab Aanpassen.
[Je kunt daar ook komen via Organiseren - Eigenschappen -tab Aanpassen].
Dan kies je daar onder 'dit type map als sjabloon gebruiken voor:'
'Contactpersonen' .
[eventueel ook vinkje voor 'deze sjabloon ook op alle submappen toepassen'].
Nu moeten de goede kopjes weer komen in de werkbalk.

p@uline

Re: groep contactpersonen

ik heb wel die contactpersonen, maar ik kan geen groep meer maken, bv
iedereen van school dezelfde mailsturen, dat ik alleen maar "school" in hoef
te tikken en (bv) 10 mensen van die groep krijgen die mail

maar bedankt voor het meedenken
plien

p@uline schreef op 26-9-2007 22:22:

> [...]
> hoef
> te tikken en (bv) 10 mensen van die groep krijgen die mail

Hoe ziet jouw werkbalk er dan uit? Bij mij:
Organiseren - Beeld - Nieuwe Contactpersoon - Nieuwe groep
contactpersonen - importeren - exporteren
Mist er 1 van die opties?

p@uline

Re: groep contactpersonen
ik heb staan:

organiseren, beeld, openen, afdrukken, e-mail, delen branden .........

( met daar weer boven: bestand, bewerken, beeld,extra, help)

> Hoe ziet jouw werkbalk er dan uit? Bij mij:
> Organiseren - Beeld - Nieuwe Contactpersoon - Nieuwe groep
> contactpersonen - importeren - exporteren
> Mist er 1 van die opties?

Re: groep contactpersonen
p@uline schreef op 27-9-2007 7:38:
> [...]
>
> organiseren, beeld, openen, afdrukken, e-mail, delen branden .........
>
> ( met daar weer boven: bestand, bewerken, beeld,extra, help)

Dan heb je een helemaal verkeerde werkbalk. Heb je gedaan wat ik eerder
schreef:
[...]

Jmig

Re: groep contactpersonen

> [...]
> toepassen'].
> Nu moeten de goede kopjes weer komen in de werkbalk.

Karel,
Ik had hetzelfde probleem en het is op jouw manier bij mij opgelost. Even
nog erbij vertellen dat je na 'Start' op 'Programma's' drukt.
Groet, Jean

p@uline

Re: groep contactpersonen
jaaaaaaaaaa dat was het !!!!!!!
harstikek bedankt iedereen !!!!
plien

"Jmig" <j.mignon@wanadoo.nl> schreef in bericht

> Karel,
> Ik had hetzelfde probleem en het is op jouw manier bij mij opgelost. Even
> nog erbij vertellen dat je na 'Start' op 'Programma's' drukt.
> Groet, Jean

BusyBear is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
nieuwe groep contactpersonen
Geweldig, ik had dit probleem ook en nu is het opgelost. was alles maar zo eenvoudig!
francy
Joris

Re: groep contactpersonen

"BusyBear" <BusyBear.36xz0b@no-mx.forums.vistaheads.com> schreef in bericht

> Geweldig, ik had dit probleem ook en nu is het opgelost. was alles maar
> zo eenvoudig!
> francy
>

> --
> BusyBear