activatiecode

mercie

activatiecode
Vraagje,

Ik heb een klein probleempje en ik weet niet hoe ik het moet oplossen.

Mijn tante heeft een nieuwe PC gekocht bij Mycom en daar stond vista home
basic op.
Aangezien zij dit niets vind zijn we tot een deal gekomen dat ze mijn legale
XP home mag hebben en ik haar legale windows vista versie.
Nu heb ik de XP home bij mijn tante draaien maar ik heb nog steeds problemen.
Nadat ik Vista geinstalleerd heb krijg ik de melding dat hij zichzelf wil
registreren , wat normaal is, maar hij kan zich niet registreren want hij
komt met de melding dat er al 1 in gebruik is.
Ik snap het probleem want mijn tante had hem ook al geregistreerd.

Wie weet hierop een oplossing want we zijn legaal bezig alleen volgens
microsoft gaat dit niet op.

Hans Schuts

Re: activatiecode
Op Tue, 25 Sep 2007 06:50:03 -0700, mercie
<mercie@discussions.microsoft.com> schreef:

>Vraagje,
>
>Ik heb een klein probleempje en ik weet niet hoe ik het moet oplossen.
>
>Mijn tante heeft een nieuwe PC gekocht bij Mycom en daar stond vista home
>basic op.

een oem-versie dus, gekoppeld aan die machine en daarop al
geactiveerd.

> [...]
>registreren , wat normaal is, maar hij kan zich niet registreren want hij
>komt met de melding dat er al 1 in gebruik is.

Klopt, hij is al geacitveerd op een andere machine, die van je tante.

>Ik snap het probleem want mijn tante had hem ook al geregistreerd.
>Wie weet hierop een oplossing want we zijn legaal bezig alleen volgens
>microsoft gaat dit niet op.

en helaas voor jou heeft MSD het bij het juiste eind. In ieder geval
kom je er zonder hun tussenkomst echt neit op legale wijze uit.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Detonater

Re: activatiecode

en helaas voor jou heeft MSD het bij het juiste eind. In ieder geval
kom je er zonder hun tussenkomst echt neit op legale wijze uit.

Hans Schuts

Look wois talking.. "echtt neit" de schoolmeester !
Whoehaaaaaaaaaaaa.

Masterman

Re: activatiecode
> [...]
>
> Hans Schuts
>
> Look wois talking.. "echtt neit" de schoolmeester !

Nog een schoolmeester? :x :x

--
Nico

Mamamegs

Re: activatiecode
Masterman has brought this to us :

> Nog een schoolmeester? :x :x

Ik heb deze heer al gewaarschuwd, nu gaat 'ie echt in het vergeetputje.
Misschien moet er maar eens een abuse-je naar UPC.

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

> [...]

> Ik heb deze heer al gewaarschuwd, nu gaat 'ie echt in het vergeetputje.
> Misschien moet er maar eens een abuse-je naar UPC.

Als dat zou helpen, zeg ik ja doe ik ook mee, wat hij daar neer zet nou ja mijn
Engels is ook niet zo best, maar dit slaat ook nergens op.

--
Nico

Henk

Re: activatiecode

"Detonater" <forgettosend@spam.com> schreef in bericht

> [...]
>
> Hans Schuts
>
> Look wois talking.. "echtt neit" de schoolmeester !

Wat ben jij eigenlijk een vreselijk irritant manneke, die ontsteking moet je
maar eens in je eigen reet stoppen. Bij mij ga je in ieder geval in de
eikel-bak.

Henk

Rene Verbeek

Re: activatiecode
Je zou ook kunnen bellen met MS.
Zij vragen dan wat de reden is van de her activatie.
Zij vragen het een en ander, geef hier netjes een antwoord op en alles komt
goed.

J e zou bv kunnen vertellen dat de computer een mainboard had wat defect is
gegaan en dat hij daarom opnieuw geinstalleerd moest worden.
Door dit boven genoemde moest je dus ook de activatie opnieuw uitvoeren.