Citrix ICA

De Postbode

Citrix ICA
Als ik via mijn pc op de pc van mijn werk wil inloggen moet ik
Citrix\icaweb\wfica32.exe installeren.
Het probleem is dat Vista niet overweg kan met dit programma. Wie heeft een
oplossing.

groeten, De Postbode
Guylke

RE: Citrix ICA
als je de cd waar het programma opstaat in de cd of dvd speler duwt dan ga
met de verkenner naar de cd toe.
Selecteer alles, ga op een icoon staan en druk op de rechtermuisknop, dan op
eigenschappen, dan compatibiliteit, geef hier windows xp sp2 aan.
Als je dit hebt gedaan laat dan pas de instalatie gebeuren.
Indien hij nog niet werkt doe je het zelfde met de map waar Citrix instaat
ook dan laat je het in windows xp sp2 uitvoeren (zelfde procedure als boven)
bij ons werkte hij gewoon toen we dit deden.
Mvg Guylke

"De Postbode" wrote:

> [...]
> Citrix\icaweb\wfica32.exe installeren.
> Het probleem is dat Vista niet overweg kan met dit programma. Wie heeft een

Jetze Mellema

Re: Citrix ICA
"De Postbode" <DePostbode@discussions.microsoft.com> wrote in message
> [...]
> Citrix\icaweb\wfica32.exe installeren.
> Het probleem is dat Vista niet overweg kan met dit programma. Wie heeft

De nieuwste verise installeren vand e ICA client:
http://www.citrix.com/English/SS/dow...679581&pID=186

Jetze Mellema (MS MVP)

De Postbode

RE: Citrix ICA
Dank je voor je hulp. Helaas is dit bij mij niet gelukt.

"Guylke" wrote:

> [...]
> ook dan laat je het in windows xp sp2 uitvoeren (zelfde procedure als boven)
> bij ons werkte hij gewoon toen we dit deden.

Cnut

Re: Citrix ICA
"Jetze Mellema" <stoppen@hotmail.com> schreef in bericht
> "De Postbode" <DePostbode@discussions.microsoft.com> wrote in message

> De nieuwste verise installeren vand e ICA client:
> http://www.citrix.com/English/SS/dow...679581&pID=186

Dat hoeft niet, al zal het zeker beter zijn, de Windows 2000 (Pro), Windows
ME, Windows XP versie (8.100.29670.0), gedownload van mijn werkgever, draait
hier als een zonnetje.
Ik heb UAC (deels) uitgeschakeld staan met TweakUAC, dat scheelt installatie
gelazer. Ik kreeg wel bij het installeren van die malle Vista waarschuwingen
en die heb ik even zo vrolijk genegeerd! ;-)
In het netwerkcentrum heb ik de VPN verbinding aangemaakt.
--
Vista rox

Jetze Mellema \(MS MVP\)

Re: Citrix ICA
"Cnut" <cnut@flap.org> schreef in bericht news:fdgnmv$qq0$1@aioe.org...

> [...]
> installatie gelazer. Ik kreeg wel bij het installeren van die malle Vista
> waarschuwingen en die heb ik even zo vrolijk genegeerd! ;-)

Ja, dat is niet wat ik noem 'als een zonnetje'. :-)

De versie die je gebruikt is wel erg oud trouwens. Versie 9.20 is zeker aan
te raden, maar nog beter is het om de laatste te installeren. De link
hierboven is trouwens 10.1 en ook gewoon geschikt voor Widnows XP.

Jetze Mellema (MS MVP)

De Postbode

Re: Citrix ICA
Dank je voor de tip. Met 10.1 kan ik weer aan de slag

"Jetze Mellema (MS MVP)" wrote:

> [...]

> te raden, maar nog beter is het om de laatste te installeren. De link
> hierboven is trouwens 10.1 en ook gewoon geschikt voor Widnows XP.

denise56@bellsouth.net is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
can someone translate in English, please? I cannot get VISTA to run my Citrix ICA Client.

Thanks
Sjaak

Re: Citrix ICA
"denise56@bellsouth.net"
<denise56bellsouth.net.34wto4@no-mx.forums.vistaheads.com> schreef in
bericht news:denise56bellsouth.net.34wto4@no-mx.forums.vistaheads.com...

> can someone translate in English, please? I cannot get VISTA to run my
> Citrix ICA Client.
>
> Thanks
>

> --
> denise56@bellsouth.net

Maybe you should try an English speaking discussiongroup:
micosoft.public.vista.general

denise56@bellsouth.net is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
thanks for your advise....my search led me to this posting. sorry to have taken up your time!