aanmaken van mappen

Guylke

aanmaken van mappen
Hallo mensen,

Voor een goede vriend van ons heb ik een probleem geprobeert op te lossen.
Het volgende was aan de hand, hij heeft een DELL laptop met Ultimate erop.
Van het een op het ander moment kon onze vriend geen mappen meer aanmaken of
naam ervan wijzigen.
Ik heb de laptop overnieuw geinstaleerd en kreeg het zelfde, ik maak een
nieuwe map aan, dit lukt, dan is de mapnaam blauw (klaar om te wijzigen zou
je zeggen) als ik dan de map de naam TEST wil geven dan krijg ik een venster
met een rood kruis met de tekst "Het bestand of de map bestaat niet. "
Ik ben via google gaan zoeken en kreeg min of meer het advies dat niet alle
gebruikers rechten goed waren, We hebben toen alle rechten middels de ADMIN
toegekend aan die gebruiker maar helaas zonder resultaat !!

Wie O Wie kan ons hiermee verder helpen.

Mijn dank is groot
Mamamegs

Re: aanmaken van mappen
Guylke wrote on 23-9-2007 :
> [...]
> hebben toen alle rechten middels de ADMIN toegekend aan die
> gebruiker maar helaas zonder resultaat !!
>
> Wie O Wie kan ons hiermee verder helpen.

Probeer dit eens:
http://www.vistabits.nl/mapnamen_niet_te_wijzigen.htm

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

Guylke

Re: aanmaken van mappen
bedankt mensen het werkt inderdaad

"Mamamegs" wrote:

> Probeer dit eens:
> [...]

Arjan

Re: aanmaken van mappen
Thanks

Het werkt.

"Mamamegs" wrote:

> Probeer dit eens:
> [...]

Wally

RE: aanmaken van mappen
Hoi Guylke , heb nu hetzelfde probleem met een Dell laptop hoe heb jij dit
opgelost gekregen?

Jos

"Guylke" wrote:

> [...]
> toegekend aan die gebruiker maar helaas zonder resultaat !!
>
> Wie O Wie kan ons hiermee verder helpen.

xblade

Re: aanmaken van mappen
Wally schreef:
> Hoi Guylke , heb nu hetzelfde probleem met een Dell laptop hoe heb jij dit
> opgelost gekregen?
>
> Jos

Het antwoord is aleens gegeven.
Kijkeens hier
http://www.vistabits.nl/mapnamen_niet_te_wijzigen.htm
Mocht dit niet helpen kijk dan eens hier
http://www.chicagotech.net/netforums...45ae0 c35488b

Suc6
Wally

Re: aanmaken van mappen
Dag Guylke , op site vistabits staan 2 downloads welke kan of moet ik
gebruiken?

ben zelf helemaal onbekend met updating register ben dus zeer voorzichtig
met het aanpassen van het register via downloads vandaar mijn vraag welke van
de 2.

alvast bedankt

"xblade" wrote:

> [...]
> Kijkeens hier
> http://www.vistabits.nl/mapnamen_niet_te_wijzigen.htm
> Mocht dit niet helpen kijk dan eens hier

xblade

Re: aanmaken van mappen
Wally schreef:
> [...]
> met het aanpassen van het register via downloads vandaar mijn vraag welke van

Op Vistabits download je het bestand NewFolderFix.reg en pak het uit en
dubbelklik erop en bevestig met ok. Werkt dit niet dan neem je de 32 bit
versie of 64 bit.