veel ellende in vista

cindyke

veel ellende in vista
heb me onlangs een nieuwe laptop gekocht en daar stond natuurlijk vista op
heb verkeerde info gekregen die ik dan ook heb gebruikt maar nu is alles van
mijne laptop verdwenen en kan ik niets meer gebruiken
al mijn usb poorten werken niet en er staat geen enkel programma meer op
ik kan dus ook niet restoren of zo wat moet ik nu doen????
De Aubergine

Re: veel ellende in vista
=?Utf-8?B?Y2luZHlrZQ==?= a écrit
> [...]
> al mijn usb poorten werken niet en er staat geen enkel programma meer op
> ik kan dus ook niet restoren of zo wat moet ik nu doen????

graag wat meer informatie ????

de glazen bol is stuk

--
aubergine1.no-ip.info
port 21

Andre

Re: veel ellende in vista
Op Sun, 23 Sep 2007 09:04:00 -0700 schreef cindyke
<cindyke@discussions.microsoft.com>:

> [...]
>al mijn usb poorten werken niet en er staat geen enkel programma meer op
>ik kan dus ook niet restoren of zo wat moet ik nu doen????

't Is niet "veel ellende in Vista" , 't is "onkunde van de gebruiker" ,

sorry hoor, maar te pas en te onpas is het de schuld van Vista.

Ik werk al sinds november vorig jaar met vista, vanaf de beta's,
en in februari Vista officeel gekocht,
en nog nooit ernstige problemen gehad.
--

mvg, Andre
cindyke

Re: veel ellende in vista
hoe leg je dat dan allemaal uit
ik kan met een computer werken ze heb kantoor verkoop gestudeerd en niet
voor niets als dit de hulp is dat jullie geven whoaaaauuuwwwww super
heb hulp nodig gene kritiek dank u

"Andre" wrote:

> [...]
>
> sorry hoor, maar te pas en te onpas is het de schuld van Vista.
>
> Ik werk al sinds november vorig jaar met vista, vanaf de beta's,

De Aubergine

Re: veel ellende in vista
geeft eerst wat meer informatie
wat je voor verkeerde infomatie heb gehad en wat je je gedaan heeft

aubergine1.no-ip.info
port 21
upload/upload
E Mail ftp@@@@aubergine1.nl

~PCfreak©~

Re: veel ellende in vista
Op Sun, 23 Sep 2007 09:42:00 -0700, schreef cindyke
<cindyke@discussions.microsoft.com> het volgende.

>hoe leg je dat dan allemaal uit
>ik kan met een computer werken ze heb kantoor verkoop gestudeerd en niet
>voor niets als dit de hulp is dat jullie geven whoaaaauuuwwwww super
>heb hulp nodig gene kritiek dank u

Dan heb je zeker ook Nederlandse taal gehad, daarin wordt onder andere
geleerd hoofdletters, punten en komma's te gebruiken om het geschrevene
leesbaar te maken.

PS; Als je echt hulp wilt moet je zeker niet zo beginnen.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
cindyke

Re: veel ellende in vista
er steekt bij iedere nieuwe laptop een cd-rom en ze hadden mij gezegd da da
was om vista te upgraden maar blijkbaar was dat ene om te booten voor ik
diene cd-rom had gebruikt werkte hij idd fantastisch en had ik geen problemen
maar nu zijn al de programma's verdwenen en werkt er niets meer niet mijn usb
poorten of niets mijn programma's staan in windows old maar krijg die nemeer
gerestored

dank u!!!!!

"De Aubergine" wrote:

> geeft eerst wat meer informatie
> wat je voor verkeerde infomatie heb gehad en wat je je gedaan heeft

> [...]

cindyke

Re: veel ellende in vista
freak ga dan eens naar degene die zo is beginnen doen en ni naar mij ik kwam
hier gewoon eens vragen hoe en wat en krijg kritiek ja sorry ze en ist ni
leesbaar koop dan een bril of ga eens naar vdab om leesles te volgen er staan
hier geen fouten in buiten komma's en zo

vg cindy

"~PCfreak©~" wrote:

> [...]

> groetjes Henk
> --
> Maak je USB-stick bootable, zie mijn site hoe.

~PCfreak©~

Re: veel ellende in vista
Op Sun, 23 Sep 2007 10:04:01 -0700, schreef cindyke
> [...]

>leesbaar koop dan een bril of ga eens naar vdab om leesles te volgen er staan
>hier geen fouten in buiten komma's en zo

Dat is nu juist je grote fout, je maakt er een nagenoeg onleesbare
woordenbrij van.
En ik heb geen leesles nog, maar jij wel schrijfles.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Mamamegs

Re: veel ellende in vista
It happens that cindyke formulated :
> [...]
> gebruiken al mijn usb poorten werken niet en er staat geen enkel
> programma meer op ik kan dus ook niet restoren of zo wat moet ik nu

Na de gehele draad gelezen te hebben denk ik dat er maar één ding voor
je opzit; breng de laptop naar iemand die er meer verstand van heeft
dan jij. Je hebt geen idee wat je aan het doen bent en daarbij kun je
ook niet duidelijk je probleem voorleggen. Mensen hier kunnen je helaas
niet helpen als je niet duidelijk kunt uitleggen wat je precies hebt
gedaan.

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm