Anti virus en internet beveiliging Vista

Hannie

Anti virus en internet beveiliging Vista
Hallo,

Graag zou ik willen weten of Bullguard ook goed is. Deze beveiling zat bij Windows Vista toen ik deze kocht.
Nu is het gratis abonnement afgelopen en ben ik aan het kijken welke ik nu zou moeten nemen.
Maar door de bomen zie ik het bos niet meer.
Bullguard zou ik kunnen verlengen tegen betaling, maar dit vvindt ik niet zo'n probleem. Als het maar zeer goed werkt.

Graag jullie reactie.

Hanne

Re: Anti virus en internet beveiliging Vista
Hannie schreef op 23-9-2007 15:55:
> [...]
> Bullguard zou ik kunnen verlengen tegen betaling, maar dit vvindt ik
> niet zo'n probleem. Als het maar zeer goed werkt.

Ik zelf zou er geen cent aan besteden. Er zijn voldoende goed werkende
gratis alternatieven:
Antivirus: AVG free, Avira Antivir, Avast!
Antispyware: heb je al, Windows Defender
En als je persé (want dat hoeft helemaal niet) een extra firewall wilt
hebben: Comodo

albatros

Re: Anti virus en internet beveiliging Vista

"karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

> [...]
> Antispyware: heb je al, Windows Defender
> En als je persé (want dat hoeft helemaal niet) een extra firewall wilt

Commodo?
Ik heb gelezen dat dit pas vanaf versie 3 zal zijn.
Ze zitten nu al aan versie 2.4.
Dus geen 3.
Kijk maar op
http://forums.comodo.com/how_can_you...a-t6862.0.html

albatros schreef op 23-9-2007 18:45:

> "karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

> Commodo?
> Ik heb gelezen dat dit pas vanaf versie 3 zal zijn.
> [...]

Je hebt gelijk. Ik was in de veronderstelling dat hij ook wel in Vista
zou werken (zelf heb ik hem een tijdje onder XP gedraaid).
Ze zijn nu met beta-versies bezig, in oktober zou er een final versie 3
kunnen komen.
http://forums.comodo.com/comodo_fire...e-t6927.0.html
Maar ik blijf erbj dat voor een 'gewone' gebruiker de Windows firewall
zeer goed voldoet en dat er geen urgentie is om een 3rd party firewall
te installeren (zeker niet als je achter een router met
hardware-firewall zit).

Massimo

Re: Anti virus en internet beveiliging Vista
Hallo Hannie,

Wil je betaald antivirus program:
NOD32 of Avira (die scoren hoog)

Wil je gratis: