Tijd

jokkemas

Tijd
Hallo,
Sinds enkele weken loopt mijn klok in Windows Viste bijna elke dag 3 tot 5
minuten achter. Ik heb geprobeerd ze te synchroniseren met time windows, maar
dat lukt niet. Kan er mij iemand helpen a.u.b.
~PCfreak©~

Re: Tijd
Op Sun, 23 Sep 2007 02:02:01 -0700, schreef jokkemas
<jokkemas@discussions.microsoft.com> het volgende.

> [...]
>minuten achter. Ik heb geprobeerd ze te synchroniseren met time windows, maar
>dat lukt niet. Kan er mij iemand helpen a.u.b.

Zet deze er eens in.
ntp.xs4all.nl

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
verschillen tussen de Windows Vista-versies.
Bart

Re: Tijd

"~PCfreak©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> [...]

> freakhenkDIT@WEGgmail.com [haal "DIT WEG" weg]
> http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
> verschillen tussen de Windows Vista-versies.

ntp.planet.nl

Gandalf Gladstone

Re: Tijd

"jokkemas" <jokkemas@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> maar
> dat lukt niet. Kan er mij iemand helpen a.u.b.

Indien het een nieuwe computersysteem betreft dan zit er een inferieure
knopcel batterij erin!
Is het een die je wat in gebruik hebt dan gauw de knoopcel batterij
verwisselen!
Zo moeilijk is het verwisselen niet!

Computer kast openen, zo goed en kwaad mogelijk de knopcel verwijderen en
de nieuwe knoop op de juiste wijze weer erin stoppen (pluskant moet
zichtbaar zijn)

Computer opstarten, naar het BIOS gaan en de juiste tijd instellen (dit kan
later ook via het pictogram van de klok in het systeemvak)
Vervolgens héél belangrijk klikken op de functietoets F5 "Load BIOS
defaults" en bij het afsluiten van de instellingen saven met F10.

Wim Hekken ;-)

Re: Tijd
Gandalf Gladstone schreef:
> [...]

> knopcel batterij erin!
> Is het een die je wat in gebruik hebt dan gauw de knoopcel batterij

Je bent je pilletjes tegen Morbus Parland Cervicalis Posterior Acuta
Gravis vergeten. Het nou net zo goed met je :-(
--

Wim Hekken ;-)
Gandalf Gladstone

Re: Tijd

"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> [...]

> Je bent je pilletjes tegen Morbus Parland Cervicalis Posterior Acuta
> Gravis vergeten. Het nou net zo goed met je :-(

Beste kerel, wordt jij nooit moe of walgelijk van je eigenaardige gedrag?
Begin eens met het lezen van een goed boek of zoek een partner waarmee je je
verveling kunt oplossen!
Allemaal heilzamere bezigheden dan onnozele aanmerkingen in de nieuwsgroepen
te plaatsen*
S^6

GHV

Re: Tijd

"Gandalf Gladstone" <Gandalf G.@imaginary®.com> schreef in bericht

> [...]

> je verveling kunt oplossen!
> Allemaal heilzamere bezigheden dan onnozele aanmerkingen in de

Hellemaal mee eens

Die kerel zal wel geen werk hebben helaas, dus dat boek kan die ook niet
kopen :-)

Word zo langzamerhand erg zielig, en het ergste is dat die ook nog vriendjes
heeft die met hem meelopen.

Wim Hekken ;-)

Re: Tijd
Gandalf Gladstone voelde zich op zijn edele delen getrapt in:
> "Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Beste kerel, wordt jij nooit moe of walgelijk van je eigenaardige gedrag?

Nee ik wordt alleen maar moe van een gezonde wandeling in de buitenlucht.

> Begin eens met het lezen van een goed boek of zoek een partner waarmee je je
> verveling kunt oplossen!

Ik lees ontzettend veel goede boeken.

> Allemaal heilzamere bezigheden dan onnozele aanmerkingen in de nieuwsgroepen
> te plaatsen*

Druk eens op de F1-toets van je nieuwslezer en zoek dan eens op
"berichtregels instellen". Er gaat een wereld voor je open.
--

Wim Hekken ;-)
P.S.: Bij mij ga je weer in het vergetelputje van Ploink.
Wim Hekken ;-)

Re: Tijd
GHV liep mee met GG in:

> "Gandalf Gladstone" <Gandalf G.@imaginary®.com> schreef in bericht

> Hellemaal mee eens
>
> Die kerel zal wel geen werk hebben helaas, dus dat boek kan die ook niet
> kopen :-)

Ik heb nog nooit zonder werk gezeten

> Word zo langzamerhand erg zielig, en het ergste is dat die ook nog
> vriendjes heeft die met hem meelopen.

Druk eens op F1 om in jouw Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480 te
zoeken naar "berichtregel instellen".
--

Wim Hekken ;-)
Urinator in extremis :-)