Ghost 12 vista

Speedy

Ghost 12 vista
Hallo alle maal
Ik heb een back-up gemaakt met ghost 12 van me c schijf xp pro,
Maar ik wil een schone installatie doen met vista ultimate,
lukt het dan nog wel om programma’s en bestanden terug te zetten naar vista,
of gaat dat niet lukken.

Alvast bedankt
Gr. Roel

\NachtWacht\

Re: Ghost 12 vista
=?Utf-8?B?U3BlZWR5?= <Speedy@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]
> Maar ik wil een schone installatie doen met vista ultimate,
> lukt het dan nog wel om programma’s en bestanden terug te zetten naar vista,

Nee, dat kan niet. Wel documenten, foto's, MP3's en zo, maar programma's
moet je opnieuw installeren. Behalve misschien programma's die niet
geinstalleerd hoeven te worden.

--
____________________

Detonater

Re: Ghost 12 vista

""NachtWacht"" <rembrandt@van.ryn> schreef in bericht
> [...]

> Nee, dat kan niet. Wel documenten, foto's, MP3's en zo, maar programma's
> moet je opnieuw installeren. Behalve misschien programma's die niet

Hallo

Waar is jou reply op gebaseerd ?
Ik gebruik zelf gn Ghost maar Aronis True Image 10.0
maar ik las op:
http://www.winmag.nl/artikelen.php?A...on=OPEN&page=1

Nieuwe mogelijkheden
Een van de vernieuwingen in GHOST 12 is de compatibiliteit met Windows
Vista. Geen gek idee,

want lang niet iedere gebruiker zal happy zijn na een Vista-upgrade. In dat
geval zet je een backup

van een XP-installatie op drive C eenvoudig terug, mits je daar maar een
backup van hebt gemaakt

met GHOST. Maar uiteraard kun je als Vista-gebruiker als je spijt hebt van
een domme actie,

ook een 'schone' installatie van Vista terugplaatsen.

M.v.gr. Roy

Andre

Re: Ghost 12 vista
Op Sun, 23 Sep 2007 09:50:46 +0200 schreef "Detonater" <forgettosend@spam.com>:

>Waar is jou reply op gebaseerd ?

>Ik gebruik zelf gn Ghost maar Aronis True Image 10.0

ook Acronis kan geen programma's terugzetten uit een winxp backup naar een
nieuwe Vista installatie, of het moeten er zijn die geen installatie nodig
hebben. Wel documenten en dergelijke.

--

mvg, Andre
Detonater

Re: Ghost 12 vista

"Andre" <me@privacy.invalid> schreef in bericht

> [...]
> nieuwe Vista installatie, of het moeten er zijn die geen installatie nodig

Nee inderdaaad,niet vanuit een XP backup.

Roy

Speedy

Re: Ghost 12 vista

"Detonater" wrote:

> "Andre" <me@privacy.invalid> schreef in bericht

> Nee inderdaaad,niet vanuit een XP backup.
>
> Roy
>
> Bedankt voor de informatie, als foto’s en documenten wel lukt ben ik al blij.

Gr. Roel

Jawade

Re: Ghost 12 vista
In article <B05DA813-853D-4A6C-86F5-8C6FF18D74D3@microsoft.com>, =?Utf-8?B?U3BlZWR5?= <Speedy@discussions.microsoft.com> says...

> Bedankt voor de informatie, als foto=3Fs en documenten wel lukt ben ik al blij.

Als je een image hebt van XP, kun je middels de Ghost-Explorer de
foto's e.d. eruit halen.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Bootmanager ook voor Vista
Zin in een koffie- thee- of borrelpraatje? Kom naar alt.jawade.nl