Contact adressen verdwenen (sorry voor nieuw draadje)

Daan

Contact adressen verdwenen (sorry voor nieuw draadje)

Re: Contact adressen verdwenen (sorry voor nieuw draadje)
Daan schreef op 22-9-2007 21:59:

> ----- Original Message ----- From: "Daan" <Combino@chello.nl>

Ik hoop dat ik je goed begrijp .... Start - Windows Contactpersonen .
Klik nu rechts in een leeg deel en kies 'Deze map aanpassen' , dan tab
Aanpassen.
[Je kunt daar ook komen via Organiseren - Eigenschappen -tab Aanpassen].
Dan kies je daar onder 'dit type map als sjabloon gebruiken voor:'
'Contactpersonen' .
[eventueel ook vinkje voor 'deze sjabloon ook op alle submappen toepassen'].
Nu moeten de goede kopjes weer komen in de werkbalk.

Daan

Re: Contact adressen verdwenen (sorry voor nieuw draadje)

"karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht
> [...]

Hoi Karel,

Dit was de oplossing, nu lijkt het er weer op.
Ik kan weer simpel een contact persoon toevoegen.

Zelf zou ik dit niet bedacht hebben.

vr.gr.
Daan

jean,n

Re: Contact adressen verdwenen (sorry voor nieuw draadje)
Beste Karel,

Danke bij mij lukte dat ook niet meer
is nu terug ok.

Nogmaals bedankt Karel,