Netgear - wireless?

Huib

Netgear - wireless?
Hallo,

Een gebuur van mij heeft een wireless modem/router van Netgear.
We hebben de installatie met succes gedaan...op het einde krijgen we nog een
menu om gebruikersnaam / passwoord & domeinnaam in te geven.

Ik kan niet terugvinden wat dit zou kunnen zijn, bij zijn provider komt hij
ook niet terecht daar hij een modem/router gekocht heeft die zij niet
verkopen.

Alles werkt prima via de kabel / router / pc , de wireless verbinding is
gedetecteerd ....

Is de gebruikersnaam enz. die van de provider of van de modem?
Wat is domeinnaam en waar kan ik het vinden, via winicpf ??

Met dank
Huib

Bird

Re: Netgear - wireless?
On Sat, 22 Sep 2007 17:38:51 +0200, "Huib"
<anonymous@discussions.microsoft.com> wrote:

> [...]
>
>Is de gebruikersnaam enz. die van de provider of van de modem?
>Wat is domeinnaam en waar kan ik het vinden, via winicpf ??

Het lijkt er op dat het de gebruikersnaam van de provider is. (PPPoE
verbinding, misschien via Kabelfoon / CAIWay?)

Maar, het kan ook zijn dat je die gegevens helemaal niet nodig hebt
(zoals bij heel veel andere providers) en dan ben je bezig met het
instellen van een verkeerd type internet verbinding.

Je zal toch wat info van je provider nodig hebben, of vertel ons
i.i.g. welke provider je hebt en hoe je het zou moeten stellen als je
de PC rechtstreeks verbindt met het modem.

Gr,
Arne Vogel.
Huib

Re: Netgear - wireless?
Hallo,
De internet provider is Telenet (Belgie).
De provider wou niet helpen daar de wireless modem niet van hen kwam.
Ik geef de info door aan mijn gebuur en hopelijk kan hij hiermee verder.

Bedankt
Huib

"Bird" <newsbird@xs4all.nl> schreef in bericht
newsa9cf3p47sgvuuc5i977nve1jkr06610im@4ax.com...