RE: Media Center

Johnny T

RE: Media Center

"Matthias Van Winkel" wrote:

> Ik zoek een tv/fm tuner kaart die compatibel is met Windows Media Center, en die niet te prijzig is..
>
> Iemand een ideetje?
>
> Mvg,
> Matthias

Voor een 90 euro heb je een tv kaart die zowel digitaal als analoog signalen
kan ontvangen.Je krijgt bij je tv kaart meestal ook al een MediaCenter(MC)
meegeleverd die ook goed werken,maar de Vista MC is toch wel een stukje
mooier.
ps als je je MC ook wilt doorschakelen met je pc moet je wel andere
kabelsnoeren erbij kopen,want met een coax kabel kan je alleen maar anoloog
signalen ontvangen.

QPC

Re: Media Center

"Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]
> ps als je je MC ook wilt doorschakelen met je pc moet je wel andere
> kabelsnoeren erbij kopen,want met een coax kabel kan je alleen maar

Welke versie van Vista heb je en hoeveel geheugen heb je in de pc zitten?
Ik vraag dit omdat er een bekend probleem is met de HAUPPAUGE TV-kaarten in
combinatie met Vista 64-bit en meer dan 3GB geheugen.

Matthias Van Winkel

Re: Media Center
Ik heb Windows Vista Ultimate 32-bit met 1GB geheugen.

"Matthias Van Winkel" <matthias.vanwinkel@telenet.be> schreef in bericht
> Ik heb Windows Vista Ultimate 32-bit met 1GB geheugen.
>
> "QPC" <qpc@xs4all.nl> schreef in bericht

In dat geval kan ik je de Hauppauge PVR150 aanraden

Johnny T

RE: Media Center

"Johnny T" wrote:

> Voor een 90 euro heb je een tv kaart die zowel digitaal als analoog signalen
> kan ontvangen zowel radio als tv.

Je krijgt bij je tv kaart meestal ook een MediaCenter(MC) meegeleverd die
goed en mooi werken, maar de Vista MC is toch wel een stukje mooier
> ps als jij je MC ook wilt doorschakelen met je pc moet je wel andere
> kabelsnoeren erbij kopen,want met een coax kabel kan je alleen maar anoloog
> signalen ontvangen.
>Ik heb de PCTV Hybride Pro PCI van Pinnacle kost 89 euro en werkt uitstekend met Vista

Je kan altijd even kijken op www.pinnaclesys.com

Jan's Foto's

Re: Media Center

"Matthias Van Winkel" <matthias.vanwinkel@telenet.be> schreef in bericht
> Ik heb Windows Vista Ultimate 32-bit met 1GB geheugen.
>
> "QPC" <qpc@xs4all.nl> schreef in bericht

Ik heb Vista Ultimate 64 bits met 4 mb aan geheugen. Welke tv-kaart raden
jullie me aan. Moet wel werken MC van Ultimatie 64 bits.

Planky

Re: Media Center
Jan's Foto's schreef:

> "Matthias Van Winkel" <matthias.vanwinkel@telenet.be> schreef in bericht

> Ik heb Vista Ultimate 64 bits met 4 mb aan geheugen. Welke tv-kaart
> raden jullie me aan. Moet wel werken MC van Ultimatie 64 bits.

Vista Ultimate op een 286 met 4mb?

Ik denk geen!

Frank )
Wim Hekken ;-)

Re: Media Center
Planky schreef:
> [...]

Dart ziet er inderdaad heel mooi uit. Zeker op een laptop met een 20
inch laagbeeld.

Dat kan ook draadloos.

> Vista Ultimate op een 286 met 4mb?
>
> Ik denk geen!

Bij 4 mb denk ik aan een barometer (mb = millibar), maar de
vragensteller zal wel 4 GB bedoelen.
--

Wim Hekken ;-)
Jan's Foto's

Re: Media Center

"Jan's Foto's" <jvhoutum@home.nl> schreef in bericht

> "Matthias Van Winkel" <matthias.vanwinkel@telenet.be> schreef in bericht

> Ik heb Vista Ultimate 64 bits met 4 mb aan geheugen. Welke tv-kaart raden
> jullie me aan. Moet wel werken MC van Ultimatie 64 bits.

Sorry 4 GB !

QPC

Re: Media Center

> Sorry 4 GB !

Welke je wel moet hebben kan ik je niet vertellen, ik kan je alleen aanraden
GEEN Hauppauge-kaart te nemen!!!
Deze kaarten hebben een bekend probleem in combinatie met Vista 64-bit en
4GB.
Ik weet dat de ATi TV Wonder 650 een perfecte kaart is, echter, naar mijn
beste weten is deze (vooralsnog) alleen in de VS verkrijgbaar.
Met Pinnacle heb ik geen ervaring, misschien dat anderen daar nog even wat
over willen zeggen.