Berichten

MB55

Berichten
Hallo,
ik heb sinds vanochtend een vreemd gedoe met het
lezen van berichten in nieuwsgroepen.
Normaal als je naar nieuwsgroepen gaat dan werden de
berichten automatisch gedownload.
Nu krijg ik ''Bericht nog niet gedownload klik hier of
druk op een toets''.
Ik heb al zitten zoeken of er een instelling is gewijzigd
maar heb niets kunnen vinden.
Kan iemand mij misschien een oplossing aanreiken s.v.p.
Bvd,MB55

Re: Berichten
MB55 schreef op 21-9-2007 12:56:
> [...]
> maar heb niets kunnen vinden.
> Kan iemand mij misschien een oplossing aanreiken s.v.p.

Rechtsklik op de nieuwsgroep - Synchronisatie-instellingen - Alleen
nieuwe berichten ??

MB55

Re: Berichten

"karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

> Rechtsklik op de nieuwsgroep - Synchronisatie-instellingen - Alleen nieuwe
> berichten ??

Karel,
alle synchronisatie instellingen gedaan maar het helpt niet.
Het volgende bericht verschijnt:
Bericht niet gedownload
Dit bericht is nog niet gedownload.
Ga als volgt te werk als u het bericht wilt downloaden:
Klik hier.
Druk op de spatiebalk.
Windows Mail
Ik snap het niet,jij misschien.
MB55

Re: Berichten
MB55 schreef op 21-9-2007 13:42:

> [...]

> Bericht niet gedownload
> Dit bericht is nog niet gedownload.
>
> Ga als volgt te werk als u het bericht wilt downloaden:

Neuh .... En als je op de spatiebalk drukt wordt het bericht wl
gedownload, neem ik aan.
Ook niks doms op blad 'Onderhoud'? [extra - opties - geavanceerd - knop
Onderhoud]

Re: Berichten
karelV schreef op 21-9-2007 16:01:

> Neuh .... En als je op de spatiebalk drukt wordt het bericht wl
> gedownload, neem ik aan.
> Ook niks doms op blad 'Onderhoud'? [extra - opties - geavanceerd - knop
> Onderhoud]

Of 'met een schone lei' beginnen? Rechtsklik op de nieuwsgroep -
eigenschappen - tab Lokaal bestand , knop 'Beginwaarden'. Dan haalt hij
alles weer 'vers' op.

> Of 'met een schone lei' beginnen? Rechtsklik op de nieuwsgroep -
> eigenschappen - tab Lokaal bestand , knop 'Beginwaarden'. Dan haalt hij
> alles weer 'vers' op.

Karel,
alle voorgaande opties geprobeerd maar niet het gewenste resultaat.
Ik heb onderhand hoofdpijn van het zoeken maar waarschijnlijk de
boosdoener gevonden,maar is steeds een tijdelijke oplossing.
In Opties-Lezen moet aangevinkt staan:
Berichten automatisch downloaden bij weergave in voorbeeldvenster.
Als ik nieuwsgroepen verlaat en keer later weer terug is het vinkje
weer verdwenen.
RARA hoe kan dat?
Mvg MB55

Re: Berichten
MB55 schreef op 21-9-2007 18:50:

> [...]
> Berichten automatisch downloaden bij weergave in voorbeeldvenster.
> Als ik nieuwsgroepen verlaat en keer later weer terug is het vinkje

Blijkbaar is er een policy ingeslopen waardoor de settings niet
onthouden mogen worden. Maar misschien lukt het ook wel via het register.
Het is deze sleutel:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows Mail\News]

"Auto Fill Preview"=dword:00000001

De waarde 1 geeft 'automatisch downloaden', de waarde 0 niet automatisch
downloaden in het voorbeeldvenster.
Nadat je het veranderd hebt Windows Mail opnieuw opstarten.

> [...]
> downloaden in het voorbeeldvenster.
> Nadat je het veranderd hebt Windows Mail opnieuw opstarten.

Perfect Karel,het is gelukt.
Dank en vriendelijke groeten,
MB55