Vista ellende

F.A.Kraat

Vista ellende
Steeds als ik een Internetsnelkoppeling aantik verschijnt de mededeling, dat
Internet Explorer niet meer werkt. Als ik het adres volledig in MSN tik,
verschijnt de verbinding. Maar adressen opslaan lukt zo dus niet. Ik zit nu
al een tijd met die ellende ( zie vorige klacht), maar niets helpt. Ook
herinstalleren van Vista niet. Ben ik de enige met dat probleem? Help if
possible.Frits

Yvonne

RE: Vista ellende
Hoi Frits

Toevallig ook nieuwe updates erop gezet??
Dat was namelijk bij mij het probleem. Ik heb ze er 1 voor 1 afgehaald en zo
kwam ik erachter dat update KB937143 de boosdoener was.

Misschien heb je hier wat aan?

Gr Yvonne

"F.A.Kraat" wrote:

> [...]
> al een tijd met die ellende ( zie vorige klacht), maar niets helpt. Ook
> herinstalleren van Vista niet. Ben ik de enige met dat probleem? Help if

Mark Veldhuis

Re: Vista ellende
In article <6E65293E-BF66-4B25-926B-AAC55D51099D@microsoft.com>,
histokrt@home.nl says...
> [...]
> al een tijd met die ellende ( zie vorige klacht), maar niets helpt. Ook
> herinstalleren van Vista niet. Ben ik de enige met dat probleem? Help if

Je zou dit eens kunnen proberen, als je dat nog niet gedaan hebt:
http://www.vistabits.nl/DEP_uitzetten.htm

Anders eens proberen Internet Explorer te starten zonder
invoegtoepassingen:
Start -> All Programs -> Accessoires -> System Tools -> Internet
Explorer (No Add-ons). (zelf even de vertaling naar het Nederlands
maken).

Mark Veldhuis.
F.A.Kraat

Re: Vista ellende
Einde van de ellende. Microsoft meldde mij, dat OmniPage de boosdoener was.
En, inderdaad, na Omnipage gewist te hebben, werkt Explorer weer als
normaal. Dank aan allen, die voor mij naar een oplossing gezocht hebben!
Frits
"Mark Veldhuis" <me@privacy.invalid> schreef in bericht
news:MPG.215d09e966905f44989689@msnews.microsoft.c om...
> [...]

> Start -> All Programs -> Accessoires -> System Tools -> Internet
> Explorer (No Add-ons). (zelf even de vertaling naar het Nederlands

F.A.Kraat

Re: Vista ellende
Microsoft meldde, dat Omnipage de oorzaak was. En dat klopte! Dank voor alle
medewerking. Frits