"error 43" na installatie videodrivers

Fabien

"error 43" na installatie videodrivers
Ik probeer mijn Sapphire Radeon 9800 Pro aan de praat te krijgen onder Vista,
maar als ik de nieuwste drivers download en installeer, resulteert dit in een
uitroepteken bij de Radeon 9800 Pro in apparaatbeheer. Eigenschappen geeft
een "error 43" foutmelding.
De videokaart zou compatible moeten zijn volgens de Vista hcl.

mijn systeem:
- Athlon 3800+
- Asrock 939dual-sataII moederbord
- 3 Gb geheugen
- Windows Vista Home Premium 32 bit

FluffyB

Re: "error 43" na installatie videodrivers

"Fabien" <Fabien@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> een "error 43" foutmelding.
> De videokaart zou compatible moeten zijn volgens de Vista hcl.

Ik raad je aan de standaard drivers in Vista te gebruiken. Ik weet niet wat
er AMD bezield maar drivers schrijven die korrekt werken voor Vista lijkt
wel kernfysica.
Uiteindelijk heb ik een ATI X800 - dus een nieuwer model dan die 9800 -
vervangen door een Nvidia 7600GS van Gigabyte en heb geen problemen meer.
Nvidia laat ook wel steken vallen met Vista drivers maar uiteindelijk werkt
mijn tv wat zeker niet het geval was met mijn ATI kaart.

Als je googled naar "error 43" ATI ga je zien dat je niet alleen zijt.
Magere troost natuurlijk.

Fabien

Re: "error 43" na installatie videodrivers
Ik ben inderdaad niet de enige.
Als ik de windowsdrivers gebruik (wat al het geval is, want die van van ATI
werken niet), houd ik het uitroepteken en de error 43.
Voor mij dus een prestatieniveau van 1,0. Dus geen aero, hoge resolutie, 2
monitoren of spellen. En vooral is alles erg traag.

"FluffyB" wrote:

> [...]

> mijn tv wat zeker niet het geval was met mijn ATI kaart.
>
> Als je googled naar "error 43" ATI ga je zien dat je niet alleen zijt.

Gandalf Gladstone

> [...]
> Voor mij dus een prestatieniveau van 1,0. Dus geen aero, hoge resolutie, 2
> monitoren of spellen. En vooral is alles erg traag.

Ga via Apparaatbeheer- Computerbeheer- klik op het kruisje naast
Beeldschermadapters -selecteer de Eigenschappen van
Radeon videokaart en selecteer vervolgens Stuurprogramma bijwerken!

Gandalf Gladstone

> [...]

> een "error 43" foutmelding.
> De videokaart zou compatible moeten zijn volgens de Vista hcl.

Hier wat aan?
http://www.flexbeta.net/forums/index...howtopic=10134

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...deo+card&meta=