Timeout instelling

De Postbode

Timeout instelling
Hoe kan ik de timeout-instelling in Windows Mail aanpassen?

Re: Timeout instelling
De Postbode schreef op 20-9-2007 18:38:
> Hoe kan ik de timeout-instelling in Windows Mail aanpassen?

Extra - accounts - eigenschappen van je account - tabblad geavanceerd

De Postbode

Re: Timeout instelling
Tabblad geavanceerd gevonden. Wat doe ik dan?

"karelV" wrote:

> Extra - accounts - eigenschappen van je account - tabblad geavanceerd

~~ G.C ~~

Re: Timeout instelling

"De Postbode" <DePostbode@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> Tabblad geavanceerd gevonden. Wat doe ik dan?

Met de muis op de schuiver de gewenste tijd instellen !!!!

succes GC

Re: Timeout instelling
De Postbode schreef op 20-9-2007 19:20:
> Tabblad geavanceerd gevonden. Wat doe ik dan?

Midden op dat scherm staat toch 'Time-out van de server'? De muispointer
op het schuifje zetten en slepen naar de gewenste time-out tijd.
'Standaard' staat die op 1 minuut, wat is daar mis mee? Anders gezegd,
waarom moet die groter worden?

De Postbode

Re: Timeout instelling

"karelV" wrote:

> [...]
>Ik wil grote bestanden (programma's) kunnen ontvangen. Daarom wil ik de time-out veranderen.

Re: Timeout instelling
De Postbode schreef op 20-9-2007 20:14:

> Ik kan de schuif en 'Time-out van de sever' niet vinden. Zit dit wel in Vista?
> Ik wil grote bestanden (programma's) kunnen ontvangen. Daarom wil ik de time-out veranderen.

Dan zit een op een verkeerd tabblad 'Geavanceerd' . Er zijn meer hondjes
die Fikkie heten ;-)

Als je met 'in Vista' bedoelt: 'in Vista Mail' : jazeker.

En voor het ontvangen van grote bestanden hoeft de time-out helemaal
niet vergroot te worden. De time-out tijd is de tijd die Windows Mail
wacht tot hij verbinding kan krijgen met de POP-server. Als hij na 1
minuut nóg geen verbinding heeft weten te krijgen komt er een
foutmelding die dat zegt. Maar normaal gesproken is die verbinding er in
1 á 3 seconden al.

De Postbode

Re: Timeout instelling

"karelV" wrote:

> [...]

>Vista Mail bestaat niet, het is Windows Mail!!!!!!!!!!!!!!!!! Voor de laatste keer vraag ik waar die schuif zit. Volgens het virusprogramma Norton moet de timeout vergroot worden.

Re: Timeout instelling
De Postbode schreef op 20-9-2007 22:02:

> Vista Mail bestaat niet, het is Windows Mail!!!!!!!!!!!!!!!!! Voor de laatste keer vraag ik waar die schuif zit. Volgens het virusprogramma Norton moet de timeout vergroot worden.

Oei, nou wordt ik bang :-) :-)
In Windows Mail: Extra - accounts - eigenschappen van je account -
tabblad geavanceerd (dat begint bovenaan met het poortnummer van de
POP3-server)

Fred Vellekoop - Rotterdam

Re: Timeout instelling
"De Postbode" <DePostbode@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

<knip>

> Vista Mail bestaat niet, het is Windows Mail!!!!!!!!!!!!!!!!! Voor
> de laatste keer vraag ik waar die schuif zit. Volgens het
> virusprogramma Norton moet de timeout vergroot worden.

Denk je echt op deze manier nog geholpen te worden?

--
Met vriendelijke groet, Fred Vellekoop - Rotterdam
- - Reakties in de nieuwsgroep, mail wordt automatisch verwijderd - -