vista ultimate upgrade

Speedy

vista ultimate upgrade
HALLO ALLEMAAL,

ALS IK VISTA ULTMATE WIL UPGRADE OVER XP PRO, KRIJG IK DE FOUTMELDING: KAN
DE COMPUTER NIET VOORBEREIDEN VOOR HET OP STARTEN VAN DE VOLGENDE FASE VAN
DE INSTALLATIE. START DE INSTALLATIE OP NIEUW OP ALS U WINDOWS WILT
INSALLEREN.

WAT KAN IK HIER AAN DOEN

ALVAST BEDANKT ROEL

~PCfreak©~

Re: vista ultimate upgrade
Op Thu, 20 Sep 2007 03:22:00 -0700, schreef Speedy
<Speedy@discussions.microsoft.com> het volgende.

> [...]
>DE COMPUTER NIET VOORBEREIDEN VOOR HET OP STARTEN VAN DE VOLGENDE FASE VAN
>DE INSTALLATIE. START DE INSTALLATIE OP NIEUW OP ALS U WINDOWS WILT

Je keyboard is kapot, dat zal de oorzaak zijn :P

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
verschillen tussen de Windows Vista-versies.

Re: vista ultimate upgrade
Speedy schreef op 20-9-2007 12:22:
> [...]
> DE COMPUTER NIET VOORBEREIDEN VOOR HET OP STARTEN VAN DE VOLGENDE FASE VAN
> DE INSTALLATIE. START DE INSTALLATIE OP NIEUW OP ALS U WINDOWS WILT

1. Niet zo idioot schreeuwen
2. Alle links hieronder doorspitten. Er zijn legio mensen met hetelfde
probleem geweest en evenzoveel legio oplossingen:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...G=Zoeken&meta=

Re: vista ultimate upgrade
karelV schreef op 20-9-2007 12:37:

> 1. Niet zo idioot schreeuwen
> 2. Alle links hieronder doorspitten. Er zijn legio mensen met hetelfde
> probleem geweest en evenzoveel legio oplossingen:
> http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...G=Zoeken&meta=

Een 'populaire' fout is trouwens dat mensen in de Bios de
Virus-protectie op Enabled zetten ... dan zal geen enkel OS willen
setuppen :-(

~PCfreak©~

Re: vista ultimate upgrade
Op Thu, 20 Sep 2007 12:52:33 +0200, schreef karelV <karelV@degroeten.nl>
het volgende.

>Een 'populaire' fout is trouwens dat mensen in de Bios de
>Virus-protectie op Enabled zetten ... dan zal geen enkel OS willen
>setuppen :-(

Dat heb ik in het verleden idd ook eens gehad, ik heb voor de grap de
bios van mijn Asus A8n-E eens doorgespit, maar nergens iets van
virus-protectie kunnen ontdekken. Dat zit er kennelijk bij sommige
borden niet meer op.

~PCfreak©~ schreef op 20-9-2007 13:19:
> [...]

> bios van mijn Asus A8n-E eens doorgespit, maar nergens iets van
> virus-protectie kunnen ontdekken. Dat zit er kennelijk bij sommige

In mijn Amibios 3.31a heet het 'Anti-Virus warning' bij de Advanced BIOS
features.

~PCfreak©~

Re: vista ultimate upgrade
Op Thu, 20 Sep 2007 16:23:45 +0200, schreef karelV <karelV@degroeten.nl>
het volgende.

>In mijn Amibios 3.31a heet het 'Anti-Virus warning' bij de Advanced BIOS
>features.

Bij mij is echt nergens iets te ontdekken van "virus-protectie" oid.

"~PCfreak©~" wrote:

> [...]

> freakhenkDIT@WEGgmail.com [haal "DIT WEG" weg]
> http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
> verschillen tussen de Windows Vista-versies.

ik kan in de bios geen Virus-protectie vinden

gr.Roel
~PCfreak©~

Re: vista ultimate upgrade
Op Thu, 20 Sep 2007 13:18:00 -0700, schreef Speedy
<Speedy@discussions.microsoft.com> het volgende.

>ik kan in de bios geen Virus-protectie vinden
>
>gr.Roel

Ik neem aan dat je een upgrade-versie hebt, start je deze vanuit XP of
boot je vanaf de DVD?

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
verschillen tussen de Windows Vista-versies.
Speedy

Re: vista ultimate upgrade
ik start vanuit xp, als ik van dvd boot kan ik geen upgrade uitvoeren.

Gr Roel