beveiligingscentrum

p@uline

beveiligingscentrum
hoi allemaal,

ik heb zelf als vurusscan ( ed) mcafee, maar nu komt ook steeds de een
scherm van het beveiligingscentrum van windows dat we niet goed beveiligd
zijn ( nee die doen we niet updaten, want mcafee is prima) hoe kunnen we die
uitschakkelen?

alsvast bedankt

plien

~PCfreakę~

Re: beveiligingscentrum
Op Thu, 20 Sep 2007 09:35:51 +0200, schreef "p@uline"
<javente@tiscali.nl> het volgende.

> [...]
>zijn ( nee die doen we niet updaten, want mcafee is prima) hoe kunnen we die

Kijk nu eens aan de linkerkant van datzelfde scherm, daar staat iets van
meldingen beheren, klik daar eens op.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
verschillen tussen de Windows Vista-versies.
Ebaas

Re: beveiligingscentrum
melding lijkt me niets te maken hebben met je virusscanner: windows heeft
geen eigen AV en is tevreden als je een thirdparty AV installed. De melding
komt vermoedelijk vanuit een niet ingeschakelde windows firewall of andere
beveiligingsinstelling. Dit kan je nagaan in het het beveiliginscentrum (via
conf. scherm). Tevens kan je daar, via het rechterpanel, de waarschuwingen
van het beveiligingscentrum uitzetten.
E.
"p@uline" <javente@tiscali.nl> schreef in bericht
> [...]
> zijn ( nee die doen we niet updaten, want mcafee is prima) hoe kunnen we

Re: beveiligingscentrum
p@uline schreef op 20-9-2007 9:35:
> [...]
> scherm van het beveiligingscentrum van windows dat we niet goed
> beveiligd zijn ( nee die doen we niet updaten, want mcafee is prima) hoe

Vista upgrade ?
http://us.mcafee.com/vista/

Massimo

Re: beveiligingscentrum
Hallo Pauline,

On Thu, 20 Sep 2007 09:35:51 +0200, "p@uline" <javente@tiscali.nl>
wrote:

> [...]
>zijn ( nee die doen we niet updaten, want mcafee is prima) hoe kunnen we die

Tot voor kort draaide ik ook McAfee antivirus op mijn werkcomputer. Ik
moet zeggen dat ik een aparte enigszins beperkte versie had via mijn
adsl-provider xs4all. Ik had ook van die meldingen. Toen heb ik eens
goed gekeken en ontdekt dat ik het onderdeel Site Advisor (dat terwijl
je over het Web surft kijkt of de websites wel kosher zijn) dat niet
meegekomen was met de installatie van de virusscanner in een gratis
versie kon downloaden en heb dat gedaan en ge´nstalleerd.

Toch bleef ik die melding krijgen en mij werd duidelijk dat er nog een
aanvullend programma door McAfee aangeboden wordt, nl. een progje dat
je 'identiteit'(?) beschermt. Dat bleek echter niet in een gratis
versie te krijgen en dus leefde ik maar met die vervelende melding.
(sindsdien heb ik een andere gratis virusscanner ge´nstalleerd)

Als je die progjes wel allebei ge´nstalleerd hebt, ben je vast van die
vervelende melding verlost. :-)

Groet,

Massimo
Arno

Re: beveiligingscentrum
Pauline,

Klik gewoon eens op die melding, dan kom je in het beveiligingscentrum van
windows en daar klik je bij antivirus dat je zelf je antivirus status
controleerd

"Massimo" <och@'tisnietwaar.nl> schreef in bericht
newsa58f3po6snor4sk3ok1iqc3cvn7ej8ntt@4ax.com...