Mic geluid direct weergeven over de luidsprekers

jvttrans

Mic geluid direct weergeven over de luidsprekers
Ik ben sinds kort van XP over gegaan naar Vista.
Nu had ik bij XP de mogelijkheid om mijn microfoongeluid direct weer te
geven over mijn boxen.
Dit zelfde wil ik bij Vista ook instellen,maar ik kan dit niet voor elkaar
krijgen.
Is er misschien iemand die mij dit duidelijk kan maken, hoe ik dit in Vista
in moet stellen.
B.v.d.
jvttrans

RE: Mic geluid direct weergeven over de luidsprekers
Ik ben er nog steeds niet achter, hoe dit op te lossen, en ik ben niet de
enige.
dit gekopieerd van een ander forum.
I love Vista. I will never go back to XP. All of my software works
perfectly. That being said, there is one small annoyance. The mic works and
records great. However, I want to be able to hear it through the speakers,
but I can't. I've went through all of the sound settings but I cant find
anything. It may be because of the SigmaTel audio thats built in. Any ideas?
Or should I find a USB (or pcmcia) sound card? Thanks!
dus als er iemand is die een oplossing weet hou ik mij aanbevolen.

"jvttrans" wrote:

> [...]
> krijgen.
> Is er misschien iemand die mij dit duidelijk kan maken, hoe ik dit in Vista

AAJ Leerentveld

Re: Mic geluid direct weergeven over de luidsprekers
Het aanzetten van deze functie doe je bij de eigenschappen van de geluiden:

Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Geluid

Open dan bij afspelen de opties van je luidsprekers en klik op Niveaus. Daar
kan je de functie aanzetten.

"jvttrans" <jvttrans@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]

jvttrans

Re: Mic geluid direct weergeven over de luidsprekers
Bedankt voor je reactie AAJ Leerentveld,maar als ik bij de eigenschappen van
luidsprekers/ tab niveau kijk zie ik daar geen mogelijkheid om het geluid van
de microfoon direct weer te geven over de luidsprekers, dit was voorheen met
XP wel mogelijk maar hier bij Vista zie ik het nog steeds niet.
Ik heb hier de mogelijkheid om het volume aan te passen van de
luidsprekers,PC-luidsprekers en het beeldscherm.Dus vertel mij maar welke
handeling ik moet verrichten om deze schakeling te maken?
b.v.d. jvttrans.

"AAJ Leerentveld" wrote:

> [...]
>
> Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Geluid
>
> Open dan bij afspelen de opties van je luidsprekers en klik op Niveaus. Daar

Masterman

> [...]
> luidsprekers,PC-luidsprekers en het beeldscherm.Dus vertel mij maar welke
> handeling ik moet verrichten om deze schakeling te maken?

<knip>

Volgens mij in testellen

configuratiescherm/geluid "wel even op de luidspreker gaan
staan"/eigenschappen/niveaus

microphone zal uit staan kun je hier weer aan zetten.

suc6

--
Nico

AAJ Leerentveld

Re: Mic geluid direct weergeven over de luidsprekers
Ik gebruik zelf ook vista, ik weet dat deze optie bij de eigenschappen van
de luidsprekers zit ( dus niet de eigenschappen van de microfoon ). Zie ook
de bijlage. Je hoeft alleen maar de demper uit te zetten.

> [...]
> b.v.d. jvttrans.

jvttrans

Re: Mic geluid direct weergeven over de luidsprekers
Nogmaals bedankt voor de reactie, ik ben eruit.
Het is onder configuratiescherm/geluid/tab opnemen/eigenschappen
microfoon/niveaus/schuifregelaar microfoonversterking naar rechts.
En toen had ik direct microfoongeluid over mijn luidsprekers.
Iedereen vriendelijk bedankt voor de hulp in deze,en misschien tot een
volgend probleem.

"jvttrans" wrote:

> [...]
> luidsprekers,PC-luidsprekers en het beeldscherm.Dus vertel mij maar welke
> handeling ik moet verrichten om deze schakeling te maken?

Masterman

> [...]
> En toen had ik direct microfoongeluid over mijn luidsprekers.
> Iedereen vriendelijk bedankt voor de hulp in deze,en misschien tot een

Graag gedaan.

--
Nico

Arno

Re: Mic geluid direct weergeven over de luidsprekers
Uiteraard graag gedaan