MS Outlook in Vista

Roestinneke

MS Outlook in Vista
Sinds ik terug op het internet ben met een nieuwe pc die draait op vista heb
ik met mijn MS Outlook een vervelend probleempje.

Als ik nu outlook open moet ik steeds mijn wachtwoord intypen.

Vroeger had ik dat niet,is er iets veranderd of kan ik dat probleem niet
vermijden.

Krijg steeds een foutmelding (0x800ccc92) fout opgetreden inlognaam afgewezen.

Als ik dat kadertje sluit en dan op verzenden/ontvangen klik werkt mijn
outlook eerst.

Kan U mij helpen?

Re: MS Outlook in Vista
Roestinneke schreef op 17-9-2007 18:00:
> [...]
>
> Als ik dat kadertje sluit en dan op verzenden/ontvangen klik werkt mijn

Outlook 2003 en 2007 horen het wachtwoord te kunnen onthouden, oudere
versie kunnen dat niet. Dat ligt aan het ontwerp van Vista.

Roestinneke

Re: MS Outlook in Vista
Hallo,bedankt om te reageren,
dus ben ik volgens U verplicht om de oude versie te verwijderen en Office
2003 te installeren?Is het dat wat U bedoelt?

Roestinneke schreef op 17-9-2007 19:16:
> Hallo,bedankt om te reageren,
> dus ben ik volgens U verplicht om de oude versie te verwijderen en Office
> 2003 te installeren?Is het dat wat U bedoelt?

Niemand 'verplicht' je wat, maar als je het belangrijk vindt dat het
wachtwoord onthouden wordt EN je erop staat Outlook te blijven gebruiken
dan zul je moeten overstappen. In Outlook 2002/ 2000 en ouder zal het
wachtwoord onthouden nooit kunnen worden onder met Vista.
Maar ja, waarom er zo velen zijn die Outlook willen gebruiken is _mij_
een raadsel :-(

Roestinneke

Re: MS Outlook in Vista
Ik vind het gewoon erg handig om mee te werken,het vervelende is nu alleen
wanneer ik mijn oulook open ik steeds mijn wachtwoord moet intypen ook al heb
ik aangevinkt wachtwoord onthouden.
Verder werk ik erg vlot met Outlook en dat is ook belangrijk niet?
Toch vriendelijk bedankt.

"karelV" wrote:

> [...]
> wachtwoord onthouden nooit kunnen worden onder met Vista.
> Maar ja, waarom er zo velen zijn die Outlook willen gebruiken is _mij_

NoŰl Rogghe

Re: MS Outlook in Vista
On Mon, 17 Sep 2007 19:26:02 +0200, karelV wrote:

> Maar ja, waarom er zo velen zijn die Outlook willen gebruiken is _mij_
> een raadsel :-(

Syncen met PDA?