Vreemd geluid uit achterste boksen

Bartje

Vreemd geluid uit achterste boksen
Ik heb een 5.1 surround systeem, maar als ik vraag om het "geluid uit te
vullen" krijg ik enkel door de voorste boksen normaal geluid. De achterste
pruduceren een soort karaoke achtig-geluid (stem is zwakker, lijkt of er met
het geluid geprutst is)
is hier geen oplossing of update voor?

Bart
Hans Schuts

Re: Vreemd geluid uit achterste boksen
Op Sun, 16 Sep 2007 05:20:01 -0700, Bartje
<Bartje@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>pruduceren een soort karaoke achtig-geluid (stem is zwakker, lijkt of er met

Een nieuwere driver voor je geluidskaart misschien? En geef anders
eens informatie bij je probleem.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Bartje

Re: Vreemd geluid uit achterste boksen
Ik heb creative live! 24 bitkaart van creative en alle nieuwste drivers zijn
geinstalleerd. Ik heb ook hetzelfde probleem met de kaart op mijn moederbord
én heb op andere fura gelezen dat er nog meer mensen met dit probleem zijn.
Normaalgezien zou hij bij stereogeluid het geluid ook naar de achterste
boksen moeten kopieren, maar het wordt blijkbaar eerst lichtjes vervormd:s
Bij het ene liedje al wat storender als het andere.
Mamamegs

Re: Vreemd geluid uit achterste boksen
Bartje laid this down on his screen :
> [...]
> kopieren, maar het wordt blijkbaar eerst lichtjes vervormd:s Bij het
> ene liedje al wat storender als het andere.

Heb je in de Creative Audio Console tabblad CMSS-3D een vinkje staan
bij
Enable CMSS-3D en een balletje voor Stereo Surround? Hier kun je ook de
focus regelen.

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

Detonater

Re: Vreemd geluid uit achterste boksen

"Bartje" <Bartje@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> boksen moeten kopieren, maar het wordt blijkbaar eerst lichtjes vervormd:s
> Bij het ene liedje al wat storender als het andere.

Kijk,nu hoor je H.Schuts niet meer !

Roy