macromedia flash plugin 8

Rijk

macromedia flash plugin 8
Hallo, sinds gister krijg ik de melding dat ik Macromedia Flash plugin
versie 8 of hoger nodig heb om de volledige Planet home site te bekijken. Ik
heb dat vervolgens gedownload maar dat helpt niets. Op een ander computer
die op dezelfde router zit heb ik geen probleem. Ik heb niets aan de
instellingen veranderd , alleen een keertje schijfopruiming gedaan. Het is
een nieuw notebook met Vista erop.
Iemand enig idee??
groet,
Rijk

Re: macromedia flash plugin 8
Rijk schreef op 15-9-2007 18:00:
> [...]
> niets aan de instellingen veranderd , alleen een keertje schijfopruiming
> gedaan. Het is een nieuw notebook met Vista erop.

Dit:?
http://www.vistabits.nl/flash_player...ren_in_IE7.htm

"karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

> Dit:?
> http://www.vistabits.nl/flash_player...ren_in_IE7.htm

Hallo KarelV,
Jij weet er wel heel veel van hoor, het probleem is me**** opgelost!
Trouwens wel raar dat zoiets na een week de kop opsteekt he?
Tijdens het installeren van het progje kreeg ik de melding dat system 32
niet geopend kon worden voor installatie, ik heb dat genegeerd en alles
werkt nu.
Rijk

Mark Veldhuis

Re: macromedia flash plugin 8
In article <4DC1C8E2-0BFC-484A-858A-ADBC9A2E7E44@microsoft.com>,
zweerus@planet.nl says...
> Jij weet er wel heel veel van hoor, het probleem is me**** opgelost!
> Trouwens wel raar dat zoiets na een week de kop opsteekt he?

Als ik het me goed herinner, wordt dat probleem veroorzaakt door
schijfopruiming, waarbij ook de "Downloaded Program Files" zijn
verwijderd.
Heb je, vlak voor het probleem optrad, schijfopruiming gebruikt?

Mark Veldhuis.

"Mark Veldhuis" <me@privacy.invalid> schreef in bericht
news:MPG.215724cd80fa2beb989682@msnews.microsoft.c om...
> [...]

> verwijderd.
> Heb je, vlak voor het probleem optrad, schijfopruiming gebruikt?

Hey Mark,
Ja dat klopt inderdaad, daarna is het begonnen. Dat betekent dus dat je bij
schijfopruiming
"Downoaded Prog. Files" niet moet aanvinken. Bij mijn andere computer met
XP erop was
dat geen probleem.
gr.
Rijk.

peanuts is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
> [...]
> niets aan de instellingen veranderd , alleen een keertje schijfopruiming
> gedaan. Het is een nieuw notebook met Vista erop.

Rijk, Karel en Mark
Ook ik kreeg sinds gisteren (02-02-2008) bovenstaande melding en heb van alles down geloot maar het wilde niet lukken.
Met de tip van - de altijd zeer competente - Karel V is het mij nu ook gelukt.
Pfffft - nou kan ik planet, maar vooral ook Hallmark tenminste weer normaal gebruiken.
En ik zal de Prog. files uitschakelen bij schijfopruiming!
DANKJEWEL!!