Upgraden naar nieuwste versie van Vista??????

Ron V.

Upgraden naar nieuwste versie van Vista??????
In maart kocht ik een nieuwe pc met Windows Vista Premium. Nu krijg ik
onderstaande oplossing voor een foutmelding. Ik mag toch aannemen dat ik geen
pc met een bètaversie gekocht heb.
Heeft iemand dit probleem al eerder meegemaakt of er van gehoord en heeft
iemand hier een oplossing voor?

Voer een upgrade uit naar de nieuwste versie van Windows Vista.

Het probleem is veroorzaakt door Windows Vista, dat is gemaakt door
Microsoft Corporation. U hebt een bètaversie van Windows Vista. Deze versie
wordt niet langer ondersteund door Microsoft Corporation.

Aanbeveling

Voor meer informatie over het upgraden naar de handelsversie van Windows
Vista gaat u naar de volgende website.

Microsoft Corporation

Evalueer dit antwoord:Feedback geven

Re: Upgraden naar nieuwste versie van Vista??????
Ron V. schreef op 15-9-2007 15:30:
> [...]
> Microsoft Corporation. U hebt een bètaversie van Windows Vista. Deze versie
> wordt niet langer ondersteund door Microsoft Corporation.

Tja, blijkbaar heb je je wel een beta-versie laten verkopen. Leverancier
erop aanspreken!

Mamamegs

Re: Upgraden naar nieuwste versie van Vista??????
Ron V. presented the following explanation :
> [...]
> Microsoft Corporation. U hebt een btaversie van Windows Vista. Deze
> versie wordt niet langer ondersteund door Microsoft Corporation.

Ga eens naar Start en in het zoekvlak tiep je winver.exe <enter>
Geef eens aan wat daar staat?

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

Ron V.

"Mamamegs" wrote:

> Ron V. presented the following explanation :

> Ga eens naar Start en in het zoekvlak tiep je winver.exe <enter>
> [...]

Beste Mamamegs,

De mededeling op de door aangegeven site (toegevoegd aan mijn favo's) gelezen.
Als ik een illigale versie zou hebben kan ik ook geen updates binnenhalen.
Dat heb ik even uitgeprobeerd en de updates komen netjes binnen. Er stond
eentje klaar en de automatische update had vannacht ook z'n werk naar behoren
gedaan. Ik ga er maar vanuit dat ik ten onrechte een bètaversie zou hebben.
Zo te zien werkt het prima. Bedankt voor de info. By the way, de zoekopdracht
die je aangaf levert geen resultaat op.
Wim Hekken ;-)

Mamamegs schreef:
> Ron V. presented the following explanation :

> Ga eens naar Start en in het zoekvlak tiep je winver.exe <enter>
> Geef eens aan wat daar staat?

Bedoel je niet, dat je Winver in "Uitvoeren" moet intypen? Dan krij je
wel het versie nummer van Vista (bij mij staat: Versie 6.0 (build 6000))
--

Wim Hekken ;-)
Jawade

Re: Upgraden naar nieuwste versie van Vista??????
In article <ewtTLo99HHA.5840@TK2MSFTNGP03.phx.gbl>, Wim Hekken ;-) <a@b.invalid> says...

Uitvoeren??

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Bootmanager ook voor Vista
Zin in een koffie- thee- of borrelpraatje? Kom naar alt.jawade.nl

Jawade schreef op 15-9-2007 23:13:
> In article <ewtTLo99HHA.5840@TK2MSFTNGP03.phx.gbl>, Wim Hekken ;-) <a@b.invalid> says...

> Uitvoeren??

Ja, via eigenschappen start menu - aanpassen kun je gewoon dat
invulveldje 'uitvoeren' weer in het startmenu zetten.

Mamamegs

Re: Upgraden naar nieuwste versie van Vista??????
karelV explained :

> Ja, via eigenschappen start menu - aanpassen kun je gewoon dat
> invulveldje 'uitvoeren' weer in het startmenu zetten.

Dit werkt ook prima in het zoekvlak hoor! Net zoals cmd, regedit, sfc
/scannow, msconfig, ncpa.cpl en ga zo maar door! Probeer maar eens, je
hebt Uitvoeren (of Run) niet meer nodig in Vista.. ;-)

Mamamegs schreef op 16-9-2007 11:09:
> [...]

> /scannow, msconfig, ncpa.cpl en ga zo maar door! Probeer maar eens, je
> hebt Uitvoeren (of Run) niet meer nodig in Vista.. ;-)

Nodig is wat anders, maar ik vind het veldje 'Uitvoeren' veel handiger
omdat je daarin de geschiedenis van wat je eerder gedaan had kunt
terugzien! En aangezien ik wel eens de exacte syntax van commandp's even
kwijt ben is dat praktisch.

Mamamegs

Re: Upgraden naar nieuwste versie van Vista??????
It happens that karelV formulated :

> [...]
> kunt terugzien! En aangezien ik wel eens de exacte syntax van
> commandp's even kwijt ben is dat praktisch.

Je hebt gelijk Karel, ik moet eerlijk bekennen dat ik Uitvoeren ook op
die manier gebruik. Aan de andere kant merk ik dat ik het zoekvlak wel
heel vaak gebruik. 't Is gewoon een handige manier om programma's die
je bij naam kent snel op te starten. In typen, enter en hoppa! lol