beeldschermresolutie

Peter

beeldschermresolutie
Ik ben op zoek naar een snelkoppeling ofzo waarmee heel makkelijk van
schermresolutie gewijzigd kan worden. Het volgende is namelijk het geval;
mijn schoonvader heeft zeeer slechte ogen en heeft de schermresoltie op
800x600 staan terwijl schoonmoeder wil profiteren van het zojuist
aangeschafte breedbeeldscherm op de hoogste resolutie. Om het gemakkleijk
voor hun te maken zoek ik dus een snelkoppeling waarmee ze makkelijk en snel
kunnen wisselen van resolutie.

Alle suggesties zijn welkom.

Bedankt,
Peter
Jetze Mellema

Re: beeldschermresolutie
"Peter" <Peter@discussions.microsoft.com> wrote in message
> [...]
> aangeschafte breedbeeldscherm op de hoogste resolutie. Om het gemakkleijk
> voor hun te maken zoek ik dus een snelkoppeling waarmee ze makkelijk en

Standaard kan dat niet, je kunt het wel uitlezen maar niet instellen. Maar
met een tooltje als http://www.entechtaiwan.com/util/multires.shtm kan het
wel volgens mij. Even testen dus.

Jetze Mellema (MS MVP)

MRe

Re: beeldschermresolutie

"Peter" <Peter@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> voor hun te maken zoek ik dus een snelkoppeling waarmee ze makkelijk en snel

Gebruik de volgende handleiding om met hoge schermresolutie toch leesbare schermen te
krijgen.
http://www.achromatopsie.nl/nl/Inzoo...%20Windows.pdf

Je kunt die instellingen (voor een deel) opslaan in 'eigenschappen voor beeldscherm'
bij 'thema'
(rechtsklikken op bureaublad)

MRe