extentie .doc

ger.b

extentie .doc
hoe kan het dat op een pc met vista home edition ik geen e-mail bijlagen met
de extentie < .doc> kan openen.
Allert Kikkert

Re: extentie .doc
ger.b wrote:
> hoe kan het dat op een pc met vista home edition ik geen e-mail bijlagen met
> de extentie < .doc> kan openen.

Hoi,

Je heb je beveilging in outlook te hoog staan, daardoor kun je de
bijlage`s niet openen. Ik kan je zo 123 niet vertellen hoe je dit kunt
aanpassen, misschien kan iemand anders dat even doen.

vr.gr. Allert
Jetze Mellema

Re: extentie .doc
"ger.b" <bongers@zeelandnet.nl> wrote in message
> hoe kan het dat op een pc met vista home edition ik geen e-mail bijlagen
> met
> de extentie < .doc> kan openen.

Heb je wel een geschikt programma om deze bestanden te openen zoals Word of
Word Viewer?

Jetze Mellema (MS MVP)

Hans Schuts

Re: extentie .doc
Op Wed, 12 Sep 2007 16:35:26 +0200, Allert Kikkert
<a.kikkert@home.spam.nl> schreef:

>Je heb je beveilging in outlook te hoog staan, daardoor kun je de
>bijlage`s niet openen. Ik kan je zo 123 niet vertellen hoe je dit kunt
>aanpassen, misschien kan iemand anders dat even doen.

Outlook maakt geen deel uit van Vista, je kristallen bol werkt dus
helaas niet.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Huib

Re: extentie .doc
hallo,
probeer even de bijlage op te slaan en dan via rechtermuisknop kiezen openen
met: dit moet uiteraard lukken en daarna heb je kans dat het ook via de mail
werkt.
Huib
"ger.b" <bongers@zeelandnet.nl> schreef in bericht
> hoe kan het dat op een pc met vista home edition ik geen e-mail bijlagen
> met
> de extentie < .doc> kan openen.

Joan

Re: extentie .doc
Dit lezende......ik heb datzelfde probleem en beschik over Office 2003. Maar
goed ik zal ook de tip van Huib proberen maar het is toch te gek dat je niet
zondermeer een doc. bestand kunt openen?
joan

"Huib" wrote:

> [...]
> met: dit moet uiteraard lukken en daarna heb je kans dat het ook via de mail

Wim Hekken ;-)

Re: extentie .doc
Joan schreef:

> [...]

> goed ik zal ook de tip van Huib proberen maar het is toch te gek dat

je niet
> zondermeer een doc. bestand kunt openen?

In een .doc bestand kunnen maligne macro's aanwezig zijn, die voor grote
ellende kunnen zorgen. Als "beveiliging" is door Microsoft al jaren
geleden besloten om o.a. doc-bestanden standaard te blokkeren voor het
openen via Outlook.
--

Wim Hekken ;-)
Happy Vista user

Re: extentie .doc
Ben ik nou echt de enige op deze aardkloot die deze fout ook heeft!!!??? Goed
getest dat Vista. Ja ik heb ook word als standaard programma geselecteerd
voor een doc file. Toch werkt het niet vanuit windows mail??? En ik ben
natuurlijk de enige die hier last van heeft. Sorry... Ja ik ben ietwat
opgefokt hierover. help....

"Wim Hekken ;-)" wrote:

> [...]

> ellende kunnen zorgen. Als "beveiliging" is door Microsoft al jaren
> geleden besloten om o.a. doc-bestanden standaard te blokkeren voor het

Hans Schuts

Re: extentie .doc
Op Sat, 27 Oct 2007 12:19:01 -0700, Happy Vista user <Happy Vista
user@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>voor een doc file. Toch werkt het niet vanuit windows mail??? En ik ben
>natuurlijk de enige die hier last van heeft. Sorry... Ja ik ben ietwat

Met wat? Met lezen? Wim geeft toch een duidelijk genoeg antwoord? Je
zult in de instellingen van Windows Mail die blokkade op moeten
heffen.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl