Re: dubbele gebruikersaccounts in startscherm

Sytze

Re: dubbele gebruikersaccounts in startscherm
Zodra je jouw mappen van locatie gaat veranderen (met de functie 'verander
locatie" in de eigenschappen) zul je 2 mappen gaan zien. Als je ook bijv
contactpersonen van locatie gaat veranderen dan zal Windows Mail deze niet
meer kunnen vinden, ondanks dat je Vista functionaliteit gebruikt. Als je
nadien de standaardwaardes gaat herstellen (lees: de locatie) blijft na het
verplaatsen toch ook de oude verplaatste map in tact, en moet je nog
handmatig verwijderen.

De Openbare mappen zijn op de een of andere manier ook gekoppeld aan het
hoofdaccount - lees: die gebruiker die het eerst is geinstalleerd. Je kunt
niet altijd alles met die mappen doen. Zo heb ik in & op 'openbare mappen'
een map aangemaakt die prima te zien is onder 'openbare mappen' (dat zijn
shotcuts) maar die in de verkenner OOK te zien is onder 'mijn documenten'.
Lekker verwarrend!

Ofwel: met Vista alles standaard houden en data dus niet op aparte data
partitite schrijven!