Offline rekening overzicht

Peter Hendrix

Offline rekening overzicht
Is er misschien iemand onder ons die het programma Offline Rekening
Overzicht onder Windows Vista aan de praat heeft gekregen en als dat zo is
zou ik heel graag weten hoe dit te doen.

Peter Hendrix

www.mieldere.nl

Mamamegs

Re: Offline rekening overzicht
Peter Hendrix has brought this to us :
> Is er misschien iemand onder ons die het programma Offline Rekening
> Overzicht onder Windows Vista aan de praat heeft gekregen en als dat
> zo is zou ik heel graag weten hoe dit te doen.

Heb het even gebrobeert voor je maar ik krijg steeds een runtime 339
error, plus een melding dat MSWINSCK.ocx niet correct is geregistreerd.
Ben bang dat dit progje niet geschikt is voor Vista. Ook het runnen in
compatibiliteitsmodus en installeren op een andere partitie helpen
helaas niet. Ik heb nog geprobeerd om een andere versie van
MSWINSCK.ocx
te laten gebruiken, maar ook dit hielp helaas niet.

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

Mamamegs

Re: Offline rekening overzicht
Ouch!
Heb het even gebrobeert voor je [...]
Geprobeerd...

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

Jetze Mellema

"Mamamegs" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> wrote in message
news:mn.62527d79bfd50d58.72151@wilgeenmail.invalid ...
> Ben bang dat dit progje niet geschikt is voor Vista. Ook het runnen in

Deze vraag kwam een tijdje geleden ook al eens langs, ik heb de poster toen
aangeraden om het eens op te nemen met de maker van het ding:
http://www.orov.nl/contact.html. Geen idee of daar wat uit is gekomen, de
laatste versie is uit 2006 volgens de website.

Jetze Mellema (MS MVP)

bert

Re: Offline rekening overzicht

"Peter Hendrix" <peter@mieldere.nl> schreef in bericht
> [...]
> Overzicht onder Windows Vista aan de praat heeft gekregen en als dat zo is
> zou ik heel graag weten hoe dit te doen.

Ik gebruik OROV vanaf een usb stick samen met FF portable.
Werkt gewoon normaal zowel op desktop met xp als op laptop met vista home
premium.
Ook op de vreemd merk comp met XP in een vacantie appartement werkte dat
normaal.
Haal het eens opnieuw op en installeer die. Wel de oude eerst goed
verwijderen.
Ghost

jurgent is on a distinguished road
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Re: Offline rekening overzicht
Ik heb het programmaatje 2 wkn geleden gedownload en het werkt prima met ABN. Ik draai windows vista business