Altijd waarschuwen voordat bestanden van dit type worden geopend.

Rens

Altijd waarschuwen voordat bestanden van dit type worden geopend.
Ik werk met Vista en IE7. Tijdens het downloaden van een reeks PPT-bestanden
heb ik op enig moment het vakje "Altijd waarschuwen voordat bestanden van
dit type worden geopend" uitgezet, in het scherm "Bestand downloaden". Het
gevolg is dat de bestanden voortaan uitgevoerd worden zonder dat ik kan
aangeven waar ze opgeslagen moeten worden. Kortom, ik wil graag de oude
situatie terug. Maar waar het vinkje te zetten is....
In XP was er zoiets als mapopties / bestandstypes. Maar wat dat in Vista
zit, weet ik niet.
Met groeten, Rens.

Jawade

Re: Altijd waarschuwen voordat bestanden van dit type worden geopend.
In article <46e57a40$0$24422$5fc3050@news.tiscali.nl>, Rens <Rens@pqnet.nl> says...
> [...]
> situatie terug. Maar waar het vinkje te zetten is....
> In XP was er zoiets als mapopties / bestandstypes. Maar wat dat in Vista

Extra, Internet opties, Geavanceerd, vinkje bij: Melden wanneer het
downloaden is voltooid.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Bootmanager ook voor Vista
Zin in een koffie- thee- of borrelpraatje? Kom naar alt.jawade.nl
Sifra Bakker

firewall
Hallo,

Sinds ik draadloos internet heb krijg ik steeds: Een recente poging om u
computer aan te vallen is geblokkeerd.
Ik heb mijn probleem aan upc gemeld en ik kreeg een mail met daarin:
Pogingen andermans computer binnen te dringen vinden continu plaats. Het
enige dat u kunt doen is het gebruiken van een goede firewall. De firewall
van de router, eventueel gecombineerd met de Windows Firewall bieden u een
uitstekende bescherming.
Ik heb de windows firewall ingeschakeld, maar waar vind ik de firewall van
de router? Hoe schakel ik dat in?
Ik heb ook een norton security.

Groetjes

Rens

Re: Altijd waarschuwen voordat bestanden van dit type worden geopend.

"Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht
news:MPG.214f9bb892d6571d989770@news.microsoft.com ...
> [...]

> http://jawade.nl (Mirror op http://www.geocities.com/kolibrie.geo)
> Bootmanager, ClrMBR, DiskEditors, POP3lezer, Filebrowser, Kalender

Het ware mooi geweest, maar dat vinkje staat er al. Desondanks verschijnt
het scherm met "Bestand downloaden - Wilt u het bestand uitvoeren of
opslaan?" niet meer. Na het downloaden wordt er niet gestopt. Heb je nog een
andere suggestie?

In article <46e594c2$0$24425$5fc3050@news.tiscali.nl>, Rens <Rens@pqnet.nl> says...
> [...]

> het scherm met "Bestand downloaden - Wilt u het bestand uitvoeren of
> opslaan?" niet meer. Na het downloaden wordt er niet gestopt. Heb je nog een

Nee, helaas. Ik dacht echt dat dat hem moest zijn. Misschien weet
iemand anders nog iets?

P.S. Zat jij vroeger niet in de HetNet-groepen?

[...]
GJ.Oomens

http://www.mydigitallife.info/2007/0...x-in-vista-ie/

--
Gérard
Rens

Re: Altijd waarschuwen voordat bestanden van dit type worden geopend - OPGELOST
<knip>

> http://www.mydigitallife.info/2007/0...x-in-vista-ie/
>
> --
> Gérard

Het zou Gérard weer niet zijn..... Ontzettend bedankt voor de hulp en de
oplossing. Ik heb heel wat gezocht, maar zonder resultaat. Gelukkig was jij
weer in de buurt.
Met groeten, Rens.