configuratiescherm Vista

xblade

configuratiescherm Vista
Hallo,

Als ik via start de optie configuratiescherm kies, dan heb ik daar 2
optie's.
Het gewoone compacte configuratiescherm en de klassieke weergave.
Als ik nu kies voor het compacte configuratiescherm dan blijft het veld
leeg, er zijn dus geen koppelingen (icoonen) zichtbaar, ik moet dan in de
zoekbalk met het pijltje opzoek gaan naar de gewenste optie, kies ik nu voor
de klassieke weergaven zie ik wel de koppelingen.
Ik heb al wat liggen spelen met de weergave van de mapopties (Klassieke
Windows mappen) gebruiken maar dat werkt toch niet. Het compacte
configuratiescherm heeft ooit gewerkt.

Bedankt verder

GJ.Oomens

Re: configuratiescherm Vista
xblade wrote:
> [...]
> Ik heb al wat liggen spelen met de weergave van de mapopties (Klassieke
> Windows mappen) gebruiken maar dat werkt toch niet. Het compacte

Vergelijkbaar?
http://support.microsoft.com/?kbid=936686
http://forums.techarena.in/showthread.php?t=683903

--
Gérard
xblade

Re: configuratiescherm Vista

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht
news:6cf3a$46e53136$9163a562$17433@news2.tudelft.n l...

> Vergelijkbaar?

> http://support.microsoft.com/?kbid=936686
> http://forums.techarena.in/showthread.php?t=683903
>
> --
> Gérard

Hoi,

Met de tip van die services had ik al geprobeerd maar heeft niets geholpen.
Waarschijnlijk dus een hotfix aanvragen bij M$.
Ik weet ook niet sinds wanneer deze bug heeft plaats gevonden, ik zie niks
terug in mijn logboek.
Zie screenshot
http://img187.imageshack.us/img187/1...9101425nt0.jpg

xblade wrote:

> [...]
> Waarschijnlijk dus een hotfix aanvragen bij M$.
> Ik weet ook niet sinds wanneer deze bug heeft plaats gevonden, ik zie

Ik zou denken probeer de hotfix...
Kan ook via form:
https://support.microsoft.com/contac...1410&WS=hotfix

--
Gérard
xblade

news:9b692$46e56684$9163a562$25433@news2.tudelft.n l...

> Ik zou denken probeer de hotfix...
> Kan ook via form:
> https://support.microsoft.com/contac...1410&WS=hotfix
>
> --
> Gérard

Ik zag tot mijn verbazing dat er meer aan de hand was met mijn Vista bak,
dus ik heb maar systeem herstel gedaan en het probleem is nu ook opgelost
met mijn Configscherm. Normaal ben ik niet het type die zomaar
systeemherstel uitvoerd, maar ik denk dat mijn Vista ergens een tik heeft
gehad omdat er meer niet klopte kwam ik achter.
In het Detailvenster werd geen extra info weergegeven datum, labels etc.
Alle mappen opende zich steeds in een nieuw venster, terwijl ik dat zo niet
was ingesteld.
M$ kon het ID van mijn Ultimatie niet bevestigen.
En nog een paar van die bugs.
Ik merkte vamorgen wel dat mijn Vista langer nodig had om op te starten als
normaal.
Vreemd.

Toch bedankt vor je hulp