Muziek

Joan

Muziek
Mijn muziek is niet meer om aan te horen sinds ik Vista heb. Het geluid is
onnatuurlijk en het klinkt niet zuiver. Weet iemand wat ik daar aan kan
doen? Ik heb alles al geprobeerd in WMP.
joan
Hans Schuts

Re: Muziek
Op Sun, 9 Sep 2007 13:52:01 -0700, Joan
<Joan@discussions.microsoft.com> schreef:

>Mijn muziek is niet meer om aan te horen sinds ik Vista heb. Het geluid is
>onnatuurlijk en het klinkt niet zuiver. Weet iemand wat ik daar aan kan
>doen? Ik heb alles al geprobeerd in WMP.

Misschien moet je op zoek naar betere drivers voor je geluidskaart.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Joan

Re: Muziek

"Hans Schuts" wrote:

> Misschien moet je op zoek naar betere drivers voor je geluidskaart.

Bedankt maar waar vind ik die? Geen idee.
groet van joan
> --
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Hans Schuts
> nieuwsAThschutsPUNTnl
> www.hschuts.nl

Sjaak

Re: Muziek
"Joan" <Joan@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
newsD85CF03-4CBB-4FB0-9A18-4D222A7AF29D@microsoft.com...

> Bedankt maar waar vind ik die? Geen idee.
> groet van joan

Op de site van de fabrikant van de geluidskaart of de pc.

Hans Schuts

Re: Muziek
Op Mon, 10 Sep 2007 01:04:04 -0700, Joan

>Bedankt maar waar vind ik die? Geen idee.

Zonder werkende kristallen bol heb ik ook geen idee. Maar ik neem aan
dat jij weet wat voor geluidskaart je hebt en dan is de meest logische
plaats natuurlijk de site van de fabrikant.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Joan

Re: Muziek
Mijn computer is een week oud ; alles zou dus up to date moeten zijn neem ik
aan.
In elk geval bedankt voor jullie reakties. Ik denk er sterk over om weer op
XP over te gaan. Er zijn TE veel problemen.
met vr. gr. joan

"Hans Schuts" wrote:

> [...]
> dat jij weet wat voor geluidskaart je hebt en dan is de meest logische
> plaats natuurlijk de site van de fabrikant.

Hans Schuts

Re: Muziek
Op Tue, 11 Sep 2007 04:38:01 -0700, Joan

>Mijn computer is een week oud ; alles zou dus up to date moeten zijn neem ik
>aan.

Maar dat wil niet zeggen dat aan al jouw eisen voldaan zal worden. Als
jouw eisen groter zijn dan wat op dat moment voor handen is, tja, dan
heb je een probleem. Maar nog steeds geldt dat je probleem alleen
beter te behandelen is, als je informatie geeft en dat doe je helaas
niet.

>In elk geval bedankt voor jullie reakties. Ik denk er sterk over om weer op
>XP over te gaan. Er zijn TE veel problemen.

Een vage, ongefundeerde uitspraak op deze manier. e lijkt nu erg op de
Consumentenbond met zijn goedkope kritiek op Vista, die, als je hun
kritiek goed leest, geen kritiek op Vista is, maar kritiek op
hardwarefabrikanten die geen (goede) drivers beschikbaar stellen en
dito schrijvers van software.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl