Re: Windows Vista met Sony Ericsson W880i

wouwout@gmail.com

On 2 sep, 23:23, "Roel de Jong" <roel.dej...@quicknet.nl> wrote:
> Dat is gelukt. Als je het programma uiteindelijk start krijg je toch deze
> melding. Gelukkig niet elke keer bij opstarten.
>
> Op de telefoon kom ik wel, kan er van alles opzetten.
>
> Synchroniseren lukt helaas niet. Iemand een idee?
>
> Roel
>
> "Roel de Jong" <roel.dej...@quicknet.nl> schreef in berichtnews:9d77b$46dad1b5$52d9baf8$31811@cache80. multikabel.net...

tja ik ben net weer terug naar XP (op mijn virtual machine). wat is
vista een ramp. Op XP werkt mijn W880i prima. En met mijn hoofdsysteem
Mac OS X ook.

Cool1946

Re: Windows Vista met Sony Ericsson W880i
1) Gaat u via [START], [INSTELLINGEN] naar het [CONFIGURATIE SCHERM]
2) Kiest u voor [HARDWARE]
3) Er zal een een nieuwe venster openen WIZARD HARDWARE TOEVOEGEN
4) Selecteert u [VOLGENDE]
5) Kiest u de optie [JA, IK HEB DE HARDWARE AL AANGESLOTEN en dan [VOLGENDE]
6) Kiest in de gehele lijst voor de laatste optie [EEN NIEUW APPARAAR
TOEVOEGEN]
7) Kiest u de optie [DE HARDWARE INSTALLEREN DIE IK HANDMATIG IN EEN LIJST
SELECTEER
{GEADVANCEERD)]
8) Kiest u voor [POORTEN (COM & LPT)]
9) Kiest bij FABRIKANT voor [STANDARD PORT TYPES]
10) Bij MODEL kiest u voor [COMMUNICATIONS PORT]
11) Kiest vervolgens 2 keer voor [VOLGENDE]
12) en als laatste op [VOLTOOIEN]

aldus sonyEricsson
--
Een kwartier achter de computer is een uur op de klok