Waar klik ik VERZENDEN aan in Vista Outlook ?

Paul M.

Waar klik ik VERZENDEN aan in Vista Outlook ?
Ik gebruik WINDOWS MAIL om mail te verzenden, maar .... als ik vanuit MIJN
AFBEELDINGEN een foto wil versturen, door E-mail aan te klikken, dan kom ik
terecht in een scherm E-MAIL VERZENDEN P12345 - BERICHT (TEKST ZONDER OPMAAK).

Als ik daarin de geadresseerde intik kan ik toch maar niet ontdekken waar
het VERZEND veld zich bevindt.

Eigenlijk had ik gehoopt in WINDOWS MAIL terecht te komen. Wat is de
'verzendoplossing'?

Re: Waar klik ik VERZENDEN aan in Vista Outlook ?
Paul M. schreef op 9-9-2007 11:34:
> [...]
> het VERZEND veld zich bevindt.
>
> Eigenlijk had ik gehoopt in WINDOWS MAIL terecht te komen. Wat is de

Rechtsklik op de Menubalk (Bestand - Bewerken - Beeld - enz) en zet een
vinkje voor 'Werkbalk'

Paul M.

"karelV" wrote:

> Rechtsklik op de Menubalk (Bestand - Bewerken - Beeld - enz) en zet een
> vinkje voor 'Werkbalk'

Dank KarelV,

Maar die menubalk kom ik daar niet tegen (wel in WINDOWS MAIL)

De balk die ik zie: BERICHT INVOEGEN OPTIES TEKST OPMAKEN

Nog een suggestie?

Paul M. schreef op 9-9-2007 12:30:

> Dank KarelV,
>
> Maar die menubalk kom ik daar niet tegen (wel in WINDOWS MAIL)
>
> De balk die ik zie: BERICHT INVOEGEN OPTIES TEKST OPMAKEN

Blijkbaar kom je niet gewoon terecht in Windows Mail. Waar wél is me nog
duister.
Hetzelfde effect als met 'E-mail' aan te klikken zou je moeten krijgen
met: rechtsklik op een foto - kopieren naar - e-mail ontvanger. maar dat
zal ook wel niet werken :-(
Normaal gesproken krijg je dan eerst een venstertje 'Bestanden
bijsluiten' , waarin je het formaat van de te verzenden foto kunt
aanpassen. Krijg je ook dat niet?

Je kunt in ieder geval dit proberen:
Start - Uitvoeren, type
regsvr32 /u sendmail.dll , gevolgd door
regsvr32 sendmail.dll
Beide opdrachten moeten een venstertje te zien geven dat meldt dat het
'geslaagd' is.

Paul M.

"karelV" wrote:

> [...]
> regsvr32 sendmail.dll
> Beide opdrachten moeten een venstertje te zien geven dat meldt dat het

Dank karelV,

START en UITVOEREN zijn van WINDOWS (XP).

Ik werk (helaas) met VISTA en kom het dus niet tegen.

Paul M.

Paul M. schreef op 9-9-2007 16:28:

> Dank karelV,
>
> START en UITVOEREN zijn van WINDOWS (XP).
>
> Ik werk (helaas) met VISTA en kom het dus niet tegen.

1. Het venstertje 'uitvoeren' kun je ook in Vista er weer bijzetten (en
anders gebruik je gewoon het zoekvenster voor dit soort opdrachten).
Maar laat dat maar even want bij testen bleek me dat de opdrachten die
ik noemde het toch vertikken in Vista :-(

2. Lees dit eens, misschien help dat wél:
http://support.microsoft.com/kb/928431/en-us