Windows Vista Home Premium EN

MR.WJCA

Windows Vista Home Premium EN
Hoi
Ik heb een pc met Windows Vista Home Premium er op helemaal legaal.
Nu heb ik 31 Augustus en lekkere crash gehad en heb me PC helemaal moeten
opnieuw instaleren.

Nu zie ik opeens in het schermpje Computer informatie dat ik moet activeren.
Goed ik klik er op krijg ik de opmerking dat de key algebruikt is en dus kan
er niet geactiveerd worden?????? ik probeerde een e-mail te versturen naar
support wordt ik gevraagd om een Product ID, netjes ingevoerd wordt er gemeld
dat het niet goed is.

Heleboel scheldworden wat is er gaande?????

Hoe los ik dit op zonder nog meer geld te moeten betallen????????????

Mvg,

Willem
Mark Veldhuis

Re: Windows Vista Home Premium EN
In article <789162B2-7DCE-4FEE-A159-BDED168B1685@microsoft.com>,
MRWJCA@discussions.microsoft.com says...
> [...]
>
> Heleboel scheldworden wat is er gaande?????
>
> Hoe los ik dit op zonder nog meer geld te moeten betallen????????????

Tijdens het activeringsproces, dat in jouw geval dus mislukt, krijg je
een telefoonnummer te zien van Microsoft. Bel daar naartoe, en activeer
Vista zo opnieuw. Gaat het tijdens het geautomatiseerde proces (je
krijgt een "robot" aan de lijn) nog niet goed, wordt je vanzelf tewoord
gestaan door een mensch van vlees en bloed. :-) Die zal je verder
helpen.

Mark Veldhuis.
MR.WJCA

"Mark Veldhuis" wrote:

> [...]

> krijgt een "robot" aan de lijn) nog niet goed, wordt je vanzelf tewoord
> gestaan door een mensch van vlees en bloed. :-) Die zal je verder

Okee gebeld, ging niet goed en kreeg een chagerijnige tante aan de lijn :O(
die me een paar gestapo vragen stelde en toen kreeg ik me activerings sleutel.
Maar goed het werkt nu.

Cheers,

Willem
~PCfreak©~

Re: Windows Vista Home Premium EN
Op Sat, 8 Sep 2007 08:04:01 -0700, schreef MR.WJCA
<MRWJCA@discussions.microsoft.com> het volgende.

> [...]
>die me een paar gestapo vragen stelde en toen kreeg ik me activerings sleutel.

Mooi dat het toch gelukt is

FF een vraagje aan Mark;

Bij XP was het voldoende om "wpa.dbl" terug te zetten na een nieuwe
install, mits op dezelfde PC met dezelfde hardware natuurlijk, is een
soortgelijk trucje niet mogelijk met Vista?

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
verschillen tussen de Windows Vista-versies.
Mamamegs

Re: Windows Vista Home Premium EN
~PCfreak©~ formulated on zaterdag :
> [...]

> install, mits op dezelfde PC met dezelfde hardware natuurlijk, is een
> soortgelijk trucje niet mogelijk met Vista?

Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat je het bestand 'tokens.dat' uit
C:\Windows\ServiceProfiles\NetworkService\AppData\ Roaming\Microsoft\SoftwareLicensing
kan terugzetten, maar of het werkt? Geen idee.
Wie gaat het uitproberen?

Failure is always an option.
(Adam Savage)

In article <9qe5e3tqthkae3573fa5q5gprmoqfd0lf1@4ax.com>,
pcfreak@werktniet.invalid says...
> FF een vraagje aan Mark;
>
> Bij XP was het voldoende om "wpa.dbl" terug te zetten na een nieuwe
> install, mits op dezelfde PC met dezelfde hardware natuurlijk, is een
> soortgelijk trucje niet mogelijk met Vista?

Het antwoord op deze vraag moet ik je helaas schuldig blijven.
Maar wie weet werkt de suggestie van Mamamegs.

Mark Veldhuis.
~PCfreak©~

Re: Windows Vista Home Premium EN
Op Sat, 08 Sep 2007 18:24:38 +0200, schreef Mamamegs
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> het volgende.

> [...]
>C:\Windows\ServiceProfiles\NetworkService\AppData \Roaming\Microsoft\SoftwareLicensing
>kan terugzetten, maar of het werkt? Geen idee.

OK, bedankt, testen zal nog wel ff duren ;-)

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
verschillen tussen de Windows Vista-versies.
~PCfreak©~

Re: Windows Vista Home Premium EN
Op Sat, 8 Sep 2007 18:29:08 +0200, schreef Mark Veldhuis
<me@privacy.invalid> het volgende.

>In article <9qe5e3tqthkae3573fa5q5gprmoqfd0lf1@4ax.com>,
>pcfreak@werktniet.invalid says...

>Het antwoord op deze vraag moet ik je helaas schuldig blijven.
>Maar wie weet werkt de suggestie van Mamamegs.

OK, gelezen.