Canon pixma printer. kan niet installeren.

Jaap

Canon pixma printer. kan niet installeren.
Ik krijg 'm niet ge´nstalleerd. De originele installatie cd heeft bekende
fouten, zegt Vista.
Update opgehaald bij Canon, bestand b7100MUx.exe. Ge´nstalleerd volgens
voorschrift maar werken ho maar. Wat doe ik verkeerd?
Alle lopende programma's heb ik afgesloten, voor zover mogelijk.
Zo oud is deze printer niet. Moet toch lukken dacht ik.

Alvast bedankt.
Jaap

Mamamegs

Re: Canon pixma printer. kan niet installeren.
Jaap submitted this idea :
> [...]
> Alle lopende programma's heb ik afgesloten, voor zover mogelijk.
> Zo oud is deze printer niet. Moet toch lukken dacht ik.

Welke Pixma is het? Ik heb zelf de Pixma IP4200, die zonder problemen
door Vista zelf wordt herkend.

Failure is always an option.
(Adam Savage)

Joan

"Mamamegs" wrote:

> Jaap submitted this idea :

> Welke Pixma is het? Ik heb zelf de Pixma IP4200, die zonder problemen
> door Vista zelf wordt herkend.

> Failure is always an option.
> (Adam Savage)
>
> www.vistabits.nl
>
> Hallo Ik heb een Pixma MP 130 en na wat zoeken op de Canon site heb ik de driver gevonden en met succes geinstalleerd. Succes

joan

Jaap

Re: Canon pixma printer. kan niet installeren.
Ik heb de Pixma IP4000.
Zoals vermeld heb ik een update gevonden bij Canon maar het lukt niet. Omdat
ik foutmeldingen krijg over de printer spooler service denk ik, dat de fout
in m'n Vista installatie zit. Er gebeuren nl. meer vreemde dingetjes.
Jaap
"Joan" <Joan@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]

> niet. Omdat ik foutmeldingen krijg over de printer spooler service
> denk ik, dat de fout in m'n Vista installatie zit. Er gebeuren nl.

Vertel eens wat die 'vreemde dingetjes' zijn?
Wat is de exacte foutmelding bij het installeren van de printerdriver?
Welke driverversie heb je gedownload?

Kijk eens op www.vistabits.nl

Windows Vista Problems?
www.vistabits.nl/tipstricks_gb.htm

Jaap

Re: Canon pixma printer. kan niet installeren.
Opgelost

De fout zat 'm waarschijnlijk in restjes van de installatie met de originele
install-cd. Gelukkig stond er nog niet zoveel op de pc dus heb ik een
recovery gedaan.
Hierna alleen het progje van de canon-site geinstalleerd en het werkt.
Bedankt voor het meedenken
Jaap

"Mamamegs" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
news:mn.54e57d79d42f871d.72151@wilgeenmail.invalid ...