Systeemherstel Vista

Ben571

Systeemherstel Vista
Ik heb in juli 2007 een Compaq laptop gekocht met voorgeinstalleerde Vista.
Ik heb tot op heden nog geen systeemherstel kunnen toepassen omdat er een
onbekende fout is opgetreden.

De helpdesk van Compaq adviseerde mij om met F11 de fabrieksinstellingen te
herstellen maar dat heeft geen resultaat gehad. Herkend iemand dit en/of
heeft iemand een oplossing?

Mvrgr Ben.
Massimo

Re: Systeemherstel Vista
Hallo,

On Sat, 8 Sep 2007 04:20:00 -0700, Ben571
<Ben571@discussions.microsoft.com> wrote:

> [...]
>herstellen maar dat heeft geen resultaat gehad. Herkend iemand dit en/of

Je zit nog vet in de garantieperiode... dus terug naar de leverancier
zou ik zeggen. Laat die het maar 'even' in orde maken. :-)

Massimo
Ben571

Re: Systeemherstel Vista
Je hebt gelijk, maar ik hoopte dat iemand er een oplossing voor had want bij
Compaq weten ze het ook nog niet. Nadeel is wel dat als je van de garantie
gebruik maak, dan ben je vaak de laptop langer kwijt, en ik kan hem niet echt
missen.

"Massimo" wrote:

> Hallo,

> Je zit nog vet in de garantieperiode... dus terug naar de leverancier
> zou ik zeggen. Laat die het maar 'even' in orde maken. :-)
>
> Massimo

walter

Re: Systeemherstel Vista
Ik heb net hetzelfde probleem: maar met een packardbell. Mijn zoon heeft die
gekocht, en is zonder te registreren of een opstart CD te maken aan de slag
gegaan! Via de site van packardbell heeft men mij ook via de F11 toets door
een herstelprocedure geloodsd. Maar ik blijf steeds dezelfde foutmelding
hebben! file system32 missing or corrupt. Dit blijkt een belangrijke file van
windows te zijn, die blijkbaar verdwenen of beschadigd is. Is dit een
kinderziekte van vista? Als er niet snel een oplossing komt, gaat vista de
prullemand in en terug een XP erop!
Een andere oplossing heb ik ook niet.
Mg., walter

"Ben571" wrote:

> [...]
> gebruik maak, dan ben je vaak de laptop langer kwijt, en ik kan hem niet echt

walter

RE: Systeemherstel Vista
Ik heb hetzelfde probleem! Wel met een packardbell, maar eveneens via de
packard-site met de F11 toets een herstel doorlopen, en nog steeds hetzelfde
resultaat! Het is ook ontzettend moeilijk om met de producent van vista zelf
kontakt op te nemen. Als er niet vlug een oplossing komt, doe ik een formatC
en gaat er een degelijke XP op. Daar zijn tenminste de kinderziekten al uit!
Mvg., walter
PS: bij mij is het probleem waarschijnlijk ontstaan doordat er geen
registratie en ook geen opstartCD is gemaakt! Dat heb je met kinderen die
geen handleiding lezen en onmiddellijk erin vliegen!