D-Schijf is verdwenen

Christian R

D-Schijf is verdwenen
Dag iedereen,

Kan er mij aub iemand vertellen hoe ik mijn D-Schijf terug kan krijgen.
Sinds gisteren is deze verdwenen en heeft het besturingssysteem mijn
Dvd-rw-station tot D benoemd.
Wanneer ik mijn computer opnieuw formatteer met de bijgeleverde 'Application
& Support-Disc', dan krijg ik nog steeds mijn D-Schijf niet terug terwijl ik
weet dat de vernoemde DVD wel de Recover map op die D-Schijf aanspreekt.
Heeft iemand advies?
Alvast bedankt,

Christian.

Re: D-Schijf is verdwenen
Christian R schreef op 8-9-2007 6:56:
> [...]
> weet dat de vernoemde DVD wel de Recover map op die D-Schijf aanspreekt.

Hoe is de situatie als je bij Schijfbeheer kijkt? Zie je die schijf
daar wl staan? Via rechtsklikken op een drive/partitie kun je de
driveletters veranderen.
[Rechtsklik op Computer - Beheren - Schijfbeheer]

xblade

Re: D-Schijf is verdwenen

"karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

> [...]
> veranderen.
> [Rechtsklik op Computer - Beheren - Schijfbeheer]

Is de schijf wel in de bios zichtbaar ? haal de kabel eens los van de HD en
start de pc eens opnieuw, sluit hem weer af en sluit de kabel weeraan en
start de pc weer op, kijken of Win hem weer herkent.

~PCfreak~

Re: D-Schijf is verdwenen
Op Sat, 8 Sep 2007 09:51:17 +0200, schreef "xblade" <intel@dualcore.nl>
het volgende.

>Is de schijf wel in de bios zichtbaar ? haal de kabel eens los van de HD en
>start de pc eens opnieuw, sluit hem weer af en sluit de kabel weeraan en
>start de pc weer op, kijken of Win hem weer herkent.

Het is onduidelijk of de OP een fysiek 2e HD of de "D:" partitie op zijn
enige HD bedoeld, in het laatste geval kun je die in de bios niet zien.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
verschillen tussen de Windows Vista-versies.