RE: Voordelen t.o.v. XP

Dummie Vista Girl

RE: Voordelen t.o.v. XP
Zou er een Mogelijkheid zijn om mijn 1600 euro kostende Cpu om te zetten naar
XP (kan ik XP instaleren op een 1600 euro kostende HP paviljoen)

of is het mogelijk om Mischien gewoon geluid af te spelen met Vista Na 3
dagen Geen geluid

1000 redenen om Vista niet te proberen

P.s. 1001 redenen om het niet te doen

"R.v.Wanrooy" wrote:

> Hallo
>
> Ik wil XP een keer vervangen door Vista Home Basic
> Kan iemand mij in het kort de voordelen van Vista t.o.v. XP uileggen !
>
> Bedankt
> Rudie

Mamamegs

Re: Voordelen t.o.v. XP
Dummie Vista Girl formulated on vrijdag :
> Zou er een Mogelijkheid zijn om mijn 1600 euro kostende Cpu om te
> zetten naar XP (kan ik XP instaleren op een 1600 euro kostende HP
> paviljoen)

Op een CPU kun je geen OS installeren!

> of is het mogelijk om Mischien gewoon geluid af te spelen met Vista
> Na 3 dagen Geen geluid

Ja, hoor, ik heb prachtig geluid!

> 1000 redenen om Vista niet te proberen
>
> P.s. 1001 redenen om het niet te doen

1001 redenen? Ik lees er maar twee... :/ En dan ook nog eens hele
zwakke... :-(

Failure is always an option.
(Adam Savage)

QPC

Re: Voordelen t.o.v. XP

"Dummie Vista Girl" <DummieVistaGirl@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news:EFA0DAC5-E10E-4F6F-9839-D3AFE16A388B@microsoft.com...
> [...]
> XP (kan ik XP instaleren op een 1600 euro kostende HP paviljoen)
>
> of is het mogelijk om Mischien gewoon geluid af te spelen met Vista Na 3

Ik had je ook 1000 redenen kunnen geven waarom je geen HP had moeten nemen,
maar helaas, dat heb je al gedaan......
Jouw probleem ligt NIET aan Vista, maar waarschijnlijk aan de
stuurprogramma's van de geluidskaart in jouw HP machine.
Ja, je kan met jouw pc ook gewoon XP kunnen draaien, maar of het geluid dan
wel me**** werkt, dat zal je na moeten kijken op de site van HP, want dan
heb je uiteraard OOK de goede stuurprogramma's voor (onderandere) de
geluidskaart nodig........

Wim Hekken ;-)

Re: Voordelen t.o.v. XP
Dummie Vista Girl schreef:
> [...]
> XP (kan ik XP instaleren op een 1600 euro kostende HP paviljoen)
>
> of is het mogelijk om Mischien gewoon geluid af te spelen met Vista Na 3

Dan had je maar een Acer moeten kopen. Prima geluid :-)

En nu op de serieuze toer. Drivers voor je HP vind je hier:
http://welcome.hp.com/country/nl/nl/...isplay=drivers
--

Wim Hekken ;-)
De Postbode

Re: Voordelen t.o.v. XP
Ik heb nu elf dagen mijn Acer Aspire M3610 met Vista home Premium in huis. In
deze tijd heeft mijn pc twee keer 'kinderziekten' gehad. Het waren kleine
problemen. Na twee keer een herstelpunt te hebben gebruikt, gaat het nu
uitstekend!

Mijn 'oude' printer (HP Deskjet 840C)kon direct op de pc aangesloten worden
met een seriele aansluiting en werd direct geinstalleerd.
Ook mijn 'oude' scanner (HP scanjet 3690) en een 'oude' digitale camera
werden direct gevonden en geinstalleerd.

groeten, De Postbode, een tevreden Vista-gebruiker