Geluid Mixer en Geluiden

Dummie Vista Girl

Geluid Mixer en Geluiden
De geluids Kaart en Hoofdvolume beweegt, en de Topassingen en spelletjes
Volumes en andere Volumes

Geven al 240 uur geen beweging

er is geen beweging in de volume balken te krijgen

de Gorene Balkjes blijven statich (Aleen de Luidspreker volume beweegt)

het lijkt erop dat de geluiden van mijn windows toepassingen + Youtube +
spelletjes niet worden geactiveerd in de SoundMixer Volume knop
rechtsonder
Dummie Vista Girl

RE: Geluid Mixer en Geluiden
ik heb alles geprobeerd (denk ik !!!) om geluid te krijgen met HP paviljoen
7760)

4 of 5 dagen geen geluid uit een cpu is best raar

"Dummie Vista Girl" wrote:

> [...]
>
> het lijkt erop dat de geluiden van mijn windows toepassingen + Youtube +
> spelletjes niet worden geactiveerd in de SoundMixer Volume knop

Nico

Re: Geluid Mixer en Geluiden
> ik heb alles geprobeerd (denk ik !!!) om geluid te krijgen met HP paviljoen
> 7760)
>
> 4 of 5 dagen geen geluid uit een cpu is best raar

Even een blonde vraag, heb je het geluid wel aanstaan???? :/

--
Nico

Sparco©1963

Re: Geluid Mixer en Geluiden
On Fri, 7 Sep 2007 15:00:02 -0700, Dummie Vista Girl
<DummieVistaGirl@discussions.microsoft.com> wrote:

>ik heb alles geprobeerd (denk ik !!!) om geluid te krijgen met HP paviljoen
>7760)
>
>4 of 5 dagen geen geluid uit een cpu is best raar

Probeer het eens met:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/d...=19130&lang=nl

en als je cpu geluid gaat geven, is het meestal foute boel.

Jos
QPC

Re: Geluid Mixer en Geluiden
"Sparco©1963" <josvonk@chello.invalid> schreef in bericht
> [...]

Ga eens via het configuratiescherm naar SYSTEEM en dan naar APPARAATBEHEER.
Klik hier op het plusteken voor BESTURING VOOR GELUID

Als het goed is, zie je daar jouw geluidskaart staan, bv iets als AC97
Klik die met rechts aan en kies INSTALLATIE ONGEDAAN MAKEN. Als je de optie
ziet staan om ook de stuurprogramma's te verwijderen, zet daar dan ook een
vinkje bij.
Start de pc opnieuw op en als het goed is zal Vista vanzelf de juiste
stuurprogramma's weer opnieuw installeren.

Zo niet, dan heeft Micrososft gelijk, dan moet je niet bij hun zijn maar bij
HP.

Dummie Vista Girl

Re: Geluid Mixer en Geluiden
bedankt voor zoveel Respons !!!

ik ga me**** aan de slag vandaag

"QPC" wrote:

> [...]

> stuurprogramma's weer opnieuw installeren.
>
> Zo niet, dan heeft Micrososft gelijk, dan moet je niet bij hun zijn maar bij

Dummie Vista Girl

Re: Geluid Mixer en Geluiden
Ik denk da t iedereen die ik zie online of spreek + chat het niet precies
begrijpt wat ik bedoel ....

volume Mixer heeft maar 1 balkje dat groen word en geluid geeft

Dus

Windows geluiden is gewoon niet aan het bewegen

Ik had het ook wel eens Met bepaalde spelletjes dat het balkje niet bewoog

Het is net ofdat Windows het eerste Balkje van de hoofdvolume niet
doorstuurt naar alle toepassingen

ik denk zelf toch echt dat het een windows fout is ...(

alle opties heb ik nu gehad + Hewlett Packard is natuurlijk weer eens dicht

"Dummie Vista Girl" wrote:

> bedankt voor zoveel Respons !!!
>
> ik ga me**** aan de slag vandaag

Dummie Vista Girl

Re: Geluid Mixer en Geluiden
Ik denk toch echt dat het een Windows fout is NU

de balkjes bewgen gewoon niet (Mute = niet aan)

Volume Mixer = Hoofdvolume beweegt

Maar geen enkel Toepassing beweegt

Geluidskaart heb ik herinstalatie gedaan

Ik had dit trouwens ooit wel eens maar dan kon ik gewoon beetje opniew
instaleren en waren alle geluids balkjes weer terug + had ik geluid

Dus de Toepassingen doen het niet

+ ook de windows geluiden Balkje in de Volume Mixer beweegt niet

Eigenlijk beweegt alleen de Luidspreker Volume en totaal geen ëé n van alle
balkjes of toepasingen worden doorgestuurd in Vista

(Zelfs Windowsgeluiden + Toepassingen Doet niks)

"Dummie Vista Girl" wrote:

> bedankt voor zoveel Respons !!!
>
> ik ga me**** aan de slag vandaag

Dummie Vista Girl

Re: Geluid Mixer en Geluiden
KD929685 Update (over een sound probleem) deze zegt is niet van toepassing op
uw systeem

(het is een 32 Bits Vista Update )

een jongen zei dat ik deze moest proberen Maar ik kan die niet gebruiken
omdat windows Meld dat het niet van toepassing is

(dat was ook een goed idee toch)

"Dummie Vista Girl" wrote:

> [...]
> balkjes of toepasingen worden doorgestuurd in Vista
>
> (Zelfs Windowsgeluiden + Toepassingen Doet niks)

QPC

Re: Geluid Mixer en Geluiden

Tuurlijk, het is uiteraard altijd mogelijk dat dit een probleem in de
installatie van Vista is (in jouw geval).

Probeer eerst eens de update voor jouw geluidskaart van de HP-site, als ik
het goed heb, staat deze hieronder.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/s... 51036&lang=nl

Mocht dat ook niet helpen, lees dan hier even verder.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/d...351036&lang=nl

Als dat allemaal nog niet helpt, tja, dan zou het kunnen zijn (in jouw
geval) dat er iets verkeerd zit in Vista (beschadigde bestanden), een
her-installatie zou het probleem dan moeten oplossen.

Indien na een her-installatie het probleem nog steeds niet verholpen is, dan
mag je er vanuit gaan dat er iets mis is met de geluidschip op het
moederbord en zal je HP moeten bellen voor verdere ondersteuning.