Back up Windows mail

henk101

Back up Windows mail
Kan iemand mijn vertellen hoe ik een back-up kan maken van Windows mail zodat
alle mappen op een andere schijf geback-upt kunnen worden.
En kan het na calamiteiten ook terug gezet worden zonder al teveel
handelingen?
GJ.Oomens

Re: Back up Windows mail
henk101 wrote:
> [...]
> alle mappen op een andere schijf geback-upt kunnen worden.
> En kan het na calamiteiten ook terug gezet worden zonder al teveel

http://www.oehelp.com/backup.aspx
'Windows Mail....'
--
Gérard
Huib

Re: Back up Windows mail
Dag Gérard;
Er is toch een export functie in de mail ...dit lukt wel ...doch de
originele namen zijn weg op de plaats van de back-up.
Na de import leek me dit ook niet te werken?
Zijn hier problemen mee, zover je weet, is dat de reden van je andere
referentie?
Groeten
Huib

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht
news:72771$46e15aca$9163a562$8027@news2.tudelft.nl ...

> http://www.oehelp.com/backup.aspx
> 'Windows Mail....'
> --
> Gérard

GJ.Oomens

Re: Back up Windows mail
Huib wrote:
> [...]
> Na de import leek me dit ook niet te werken?
> Zijn hier problemen mee, zover je weet, is dat de reden van je andere

Zou op zich ook zo moeten werken:
http://www.vistax64.com/tutorials/90...-messages.html

Dit (uit de link dus) is over het algemeen blijkbaar de gewenste/meest
handige methode.

--
Gérard
GJ.Oomens

Re: Back up Windows mail
GJ.Oomens wrote:

> Zou op zich ook zo moeten werken:
> http://www.vistax64.com/tutorials/90...-messages.html
>
> Dit (uit de link dus) is over het algemeen blijkbaar de gewenste/meest
> handige methode.

Ik bedoel hier de eerste link:
http://www.oehelp.com/backup.aspx

--
Gérard
Huib

Re: Back up Windows mail
Bedankt Gérard,
De info was nuttig en export en import in Vista werkt prima.
Ik vond de geimporteerde mails niet terug, doch die staan in een
geimporteerde map en dan moet men ze manuele verplaatsen.
Enerzijds logisch doch ik dacht dat ze op de juiste plaatsen zouden gekomen
zijn (dit laatste heb ik gelezen in je referentie, spijtig genoeg niet te
achterhalen in Vista zelf)

news:4c966$46e1e7f7$9163a562$28824@news2.tudelft.n l...

> Ik bedoel hier de eerste link:
> http://www.oehelp.com/backup.aspx
>
> --
> Gérard

henk101

Re: Back up Windows mail
Hartelijk bedankt ik ga het even uit proberen of het lekker werkt !

Groeten henk101