HP Laserjet 4L

Rve

HP Laserjet 4L
Mijn HP Laserjet 4L werkt niet op Vista Home Premium doch is hij goed
geinstalleerd op de LPT1 poort en met Printers toevoegen.
De printer is gekend en staat als standaardprinter doch reageert niet
iemand een idee ?
alvast dank en groetjes
Rob

~PCfreak©~

Re: HP Laserjet 4L
Op Fri, 7 Sep 2007 13:19:40 +0200, schreef "Rve" <Rve1@telenet.be> het
volgende.

> [...]
>geinstalleerd op de LPT1 poort en met Printers toevoegen.
>De printer is gekend en staat als standaardprinter doch reageert niet

Het was destijds een goede printer, maar ik denk dat hij niet zal gaan
werken onder Vista, veel te oud.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
verschillen tussen de Windows Vista-versies.
~PCfreak©~

Re: HP Laserjet 4L
Op Fri, 07 Sep 2007 13:31:25 +0200, schreef ~PCfreak©~
<pcfreak@werktniet.invalid> het volgende.

> [...]
>volgende.

>Het was destijds een goede printer, maar ik denk dat hij niet zal gaan

Hij schijnt bij nader inzien toch te moeten werken.
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...0808536#N10962

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
verschillen tussen de Windows Vista-versies.
CounterstrikeFreak®

Re: HP Laserjet 4L
~PCfreak©~ bracht volgend idée uit :

> Hij schijnt bij nader inzien toch te moeten werken.
> http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...0808536#N10962
>
> groetjes Henk

Even teraanvulling op Henk

http://www.hp.com/cpso-support-new/S...?lang=en&cc=us hiermee
controleer of je de juiste driver hebt.

Eventueel handige link
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...aser jet%204L

suc6

Cs-Freak

--
nieuws eeeuh dinges dot nl
Henk

Re: HP Laserjet 4L

"CounterstrikeFreak®" <CounterstrikeFreak®@google.nl> schreef in bericht
> ~PCfreak©~ bracht volgend idée uit :

> [...]

Hij werkt bij mij perfect onder Vista Home Premium

Henk

Rve

Re: HP Laserjet 4L
Bedankt voor de snelle respons, maar hij doet het nog steeds niet.
t' is wel een pcl5e dus laserjet 4L + pcl5e. 300 dpi.
nogmaals dank
Rob

"Henk" <henkbestaatniet@noway.nl> schreef in bericht

> "CounterstrikeFreak®" <CounterstrikeFreak®@google.nl> schreef in bericht

> Hij werkt bij mij perfect onder Vista Home Premium
>
> Henk

Happy Life

Re: HP Laserjet 4L
~PCfreak©~ schreef in deze groep op 7-9-2007 13:31:
> [...]
> volgende.

> Het was destijds een goede printer, maar ik denk dat hij niet zal gaan

Ben ik niet met je eens Henk. Mijn Laserjet 5p werkt prima onder Vista.
Zelfde leeftijd. Drivers zaten in Vista.
Ook de drivers voor de 4L zitten in Vista ingebakken. Dus het is wat
anders. Ik zou even de printer verwijderen en opnieuw installeren

Happy Life gkbnews at xs4all dot nl

- Waarom zitten er in vliegtuigen zwemvesten en geen parachutes?
~PCfreak©~

Re: HP Laserjet 4L
Op Mon, 10 Sep 2007 19:47:46 +0200, schreef Happy Life
<happylife@xxxx.nl.invalid> het volgende.

> [...]
>Ook de drivers voor de 4L zitten in Vista ingebakken. Dus het is wat
>anders. Ik zou even de printer verwijderen en opnieuw installeren

Heb je alle andere berichten in dit draadje ook gelezen?

~PCfreak©~ schreef in deze groep op 10-9-2007 20:23:
> Op Mon, 10 Sep 2007 19:47:46 +0200, schreef Happy Life
> <happylife@xxxx.nl.invalid> het volgende.

> Heb je alle andere berichten in dit draadje ook gelezen?
>
> groetjes Henk

Ja Henk, ik had ze even gemist niet op het plusje geklikt

Happy Life gkbnews at xs4all dot nl

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.