tijdelijke internet bestanden

Niek van Hasselt

tijdelijke internet bestanden
Ik wilde een journaalfilmpje offline bekijken.
Als ik ga naar " Internetopties- Algemeen- Browsergeschiedenis-
Instellingen- Bestanden weergeven"
moeten de tijdelijke internetbestanden opgeslagen zijn in
C:\Users\Niek\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temp orary Internet Files, maar
hierin geen internetfiles
Ik zie alleen plaatjes en files, die samenhangen met emails; niets met
betrekking tot bekeken internetsites.
Wat moet ik doen om tijdelijke internet bestanden te zien opmijn Vista/
internet explorer 7-PC?
Niek

Re: tijdelijke internet bestanden
Niek van Hasselt schreef op 7-9-2007 11:15:
> [...]
> betrekking tot bekeken internetsites.
> Wat moet ik doen om tijdelijke internet bestanden te zien opmijn Vista/

In de 'Beveiligde modus' van IE komen die bestanden in een iets diepere
map (die niet met verkenner in te kijken is), nl
C:\Users\Niek\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temp orary Internet Files\Low

Met Total Commander kun je die wl zien.
Andere oplossing: tijdelijk de 'Beveiligde modus' even uitschakelen, dan
komen de gedownloade bestanden in de standaardmap die je noemde.

Niek van Hasselt

Re: tijdelijke internet bestanden

"karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

> [...]
> Andere oplossing: tijdelijk de 'Beveiligde modus' even uitschakelen, dan
> komen de gedownloade bestanden in de standaardmap die je noemde.

Karel, door uitschakelen van de veilige modus is het inderdaad mogelijk de
tijdelijke internetbestanden te zien in bovengenoemde map.
Maar.. dit kan toch niet de bedoeling zijn: onveilig werken?
Met total Commander 6.07 zie ik wmp-files niet.
tot hoors,

Niek van Hasselt schreef op 7-9-2007 15:54:

> [...]

> tijdelijke internetbestanden te zien in bovengenoemde map.
> Maar.. dit kan toch niet de bedoeling zijn: onveilig werken?

Nee, maar
1. Het is ook nooit de bedoeling van MS geweest dat je bestanden plukt
uit de Tijdelijke Internet bestanden
2. De Niet-beveligde modus is even veoilig/onveilig als de maniet waarop
IE7 in XP functioneert.

> Met total Commander 6.07 zie ik wmp-files niet.

Als je in Total Commander bij weergave aanvinkt dat je
verborgen/systeemmbestanden wilt zien zie je echt alles.
De tijdelijke internetbestanden zitten in 5 mappen met een 'rare' naam
onder de map Content.IE5

Niek van Hasselt

> [...]

> verborgen/systeemmbestanden wilt zien zie je echt alles.
> De tijdelijke internetbestanden zitten in 5 mappen met een 'rare' naam

Het is gelukt filmpjes op mijn harde schijf te krijgen.
Bedankt voor je advies.

Niek van Hasselt schreef op 7-9-2007 22:57:

> "karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

Als je meer wilt weten over de 'beveiligde modus' van IE7 en Vista, dan
is dit interessant:
http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/02/09/528963.aspx

> Het is gelukt filmpjes op mijn harde schijf te krijgen.

Mooi!