Windows Vista verkenner werkt niet

Jan Torens

Windows Vista verkenner werkt niet
Ik heb Windows Vista Home Premium en heb een probleem met de Windows
verkenner. Als ik documenten probeer te verschuiven krijg ik een scherm die
zegt dat de windows verkenner niet meer werkt en deze wordt afgesloten. Als
ik dezelfde actie vaak herhaal werkt die na een aantal keer weer wel.
Het is nogal irritant.
Weet iemand een oplossing? Of heeft iemand hetzelfde probleem?

Alvast bedankt.
GJ.Oomens

Re: Windows Vista verkenner werkt niet
Jan Torens wrote:
> [...]
> Het is nogal irritant.
> Weet iemand een oplossing? Of heeft iemand hetzelfde probleem?

Ook in veilige modus? Systeem herstel helpt niet?

Algemeen:
http://www.helpwithwindows.com/techf...r-crashes.html

--
Gérard
Jaap

Re: Windows Vista verkenner werkt niet
Ik ben sinds een week Vista gebruiker op een bloedmooie HP. Ja ja, ook Acer
geprobeerd. Het probleem met de verkenner had ik ook. Na 1 dag al. Niet dat
ik er een oplossing voor heb hoor, maar het ligt dus niet aan je HP. Een
aantal dingen kopiëren en hij loopt vast, maar niet altijd.
Ik krijg het gevoel dat Vista gewoon nog niet af is. Ik wil een aantal
progjes niet mee opstarten met Windows. Dus dit uitgeschakeld via msconfig.
(werkt gewoon). Om de haverklap komt Vista me vertellen dat er
uitgeschakelde opstartprogramma's zijn met een tamelijk irritante pop up.
Als ik inlog op een website met een wachtwoord, Conrad in mijn geval, komt
Verisoft me bij elke paginawisseling vragen of ik wil inloggen. Dat moet dan
wel want hij logt je gewoon uit.
Als je als gebruiker met beheerdersrechten iets installeert krijg je een
waarschuwing die je moet wegklikken. Vervolgens bevestigen dat je
beheerdersrechten hebt.??? Hoezo extra beveiliging? Extra popups!

Nou ja, we wachten maar op het ServicePack dat voor 2008 aangekondigd is.
Al is je computer nog zo snel.....Een nieuwe Windows achterhaalt hem wel.

Jaap

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht
news:4479c$46e148ed$9163a562$2726@news2.tudelft.nl ...