copy - delete troubles

NicNic

copy - delete troubles
Hi,

Vista heeft een gigantische copy - delete bug waar ik (en ik zeker niet
alleen) mij aan dooderger. 1 van de meest elementaire funkties van een
operating system en ze krijgen het blijkbaar bij microsoft niet direct in
orde. Biiiig Shame! What happens? Bij het kopieren (ts 2 interne partities!)
mag ik mij verwachten aan snelheden gelijk aan een 56k modem (240kbps).
15-20 minuten wachten voor een copy van 250MB is geen uitzondering! Idem bij
het deleten. Bij een fresh reboot alles weer voor eventjes ok. De patch die
microsoft hiervoor uitbracht doet het ook al niet, integendeel. 't zal
wachten zijn op SP1 maar dit is een schande voor een vista ultimate van
honderden euros. Lang leve XP, wat mij betreft......PC: dual core 3Ghz,
2gieg aan ram.

Hans Schuts

Re: copy - delete troubles
Op Thu, 6 Sep 2007 10:48:01 +0200, "NicNic" <kingofmy@castle.com>
schreef:

> [...]
>wachten zijn op SP1 maar dit is een schande voor een vista ultimate van
>honderden euros. Lang leve XP, wat mij betreft......PC: dual core 3Ghz,

Hoe weet jij zo zeker dat er sprake is van bugs? Is dat door
deskundigen ergens vastgesteld? Je bent de allereerste die ik in een
nieuwsgroep tegenkom die het er ovedr heef. Toch wel vreemd als er
sprake zou zijn van een bug die er dan vanaf het begin geweest zou
moeten zijn. Conclusie: neem je eigen systeem eens grondig onder de
loep, want _daar_ zit de oorzaak, niet in Vista.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
NicNic

Re: copy - delete troubles
je kan best eens googlen op windows vista copy bug......je vindt er enkele
honderden sites......
en ik ben systeembeheerder, just to let you know :-)
"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> wrote in message

> [...]
> moeten zijn. Conclusie: neem je eigen systeem eens grondig onder de
> loep, want _daar_ zit de oorzaak, niet in Vista.

Nico

Re: copy - delete troubles
> je kan best eens googlen op windows vista copy bug......je vindt er enkele
> honderden sites......
> en ik ben systeembeheerder, just to let you know :-)

Dan zou je zeker moeten weten dat als je antwoord op iemand dat je dat dan er
onder en niet er boven doet, toch dat houd het wel zo leesbaar. :-Z

--
Nico