outlook express 97 binnen vista-ultr

Jaap Romeyn

outlook express 97 binnen vista-ultr
Beste spe******ten,
Heb een probleempje met mijn email.
Ik heb windows-mail gebruikt maar ben hier niet content meer mee, veel
herstelpunt fouten en email die verdwijnd uit de map inbox.
Heb een oude micosoft-cd gevonden daat staat onder andere outlook express 97
op.
Heb deze prima kunnen installeren, kreeg ook een icoontje op het bureaublad
te staan.

Nu wil ik deze gaan aanspreken, en krijg de melding kan bestand niet openen.
Ook via start, programma`s lukt dit niet. Kan het zijn dat je een oude
versie van outlook niet meer binnen Vista kunt installeren? nee klopt niet
wel installeren maar deze werkt vervolgens niet.
Wie heeft een oplossing wil geen 136 euro betalen voor de nieuwe outlook
2007 eigelijk is wel veel geld.

Ik hoor het graag van jullie
Groet, Wouter

~PCfreak©~

Re: outlook express 97 binnen vista-ultr
Op Wed, 5 Sep 2007 21:00:07 +0200, schreef "Jaap Romeyn" <joozef
lemmens@casema.nl> het volgende.

> [...]
>wel installeren maar deze werkt vervolgens niet.
>Wie heeft een oplossing wil geen 136 euro betalen voor de nieuwe outlook

Waarom geen andere gratis e-mail client zoals Thunderbird?
http://www.mozilla-nl.org/projecten/thunderbird

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
verschillen tussen de Windows Vista-versies.

Jaap Romeyn schreef op 5-9-2007 21:00:
> [...]
> niet wel installeren maar deze werkt vervolgens niet.
> Wie heeft een oplossing wil geen 136 euro betalen voor de nieuwe outlook

Mozilla Thunderbird (e-mail en news-reader)
http://www.mozilla-europe.org/nl/pro.../releasenotes/

~PCfreak©~

Re: outlook express 97 binnen vista-ultr
Op Wed, 05 Sep 2007 21:04:19 +0200, schreef ~PCfreak©~
<pcfreak@werktniet.invalid> het volgende.

> [...]
>lemmens@casema.nl> het volgende.

>Waarom geen andere gratis e-mail client zoals Thunderbird?

Deze link kan ook.
http://www.mozilla-europe.org/nl/products/thunderbird/

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
verschillen tussen de Windows Vista-versies.
~PCfreak©~

Re: outlook express 97 binnen vista-ultr
Op Wed, 05 Sep 2007 21:05:16 +0200, schreef karelV <karelV@degroeten.nl>
het volgende.

>Mozilla Thunderbird (e-mail en news-reader)
>http://www.mozilla-europe.org/nl/pro.../releasenotes/

Ik was je net voor ;P

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl Met o.a. de prijzen en de
verschillen tussen de Windows Vista-versies.
Bouler

Re: outlook express 97 binnen vista-ultr

"Jaap Romeyn" <joozef lemmens@casema.nl> schreef in bericht

> [...]
> wel installeren maar deze werkt vervolgens niet.
> Wie heeft een oplossing wil geen 136 euro betalen voor de nieuwe outlook

Outlook 2003 werkt ook onder Vista.
--
Groeten
Bouler